✨ BACK TO SCHOOL MAKEUP [tips+look]✨

rujna 04, 2017

Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas je započela još jedna školska godine pa sam odlučila napisati jedan post o šminkanju za školu. U doba dok sam još išla u srednju školu (čak i više razrede osnovne lol) budila sam se sat vremena ranije kako bih se mogla našminkati bez stresa od kašnjenja na prvi sat. Znam da to zvuči poprilično ludo, no eto - ja sam ipak ovisnik o šminkanju. Danas sam za Vas pripremila nekoliko savjeta o basic brzinskom šminkanju (za sve nas anti-jutarnje tipove), tako da se ovako možete našminkati i za posao/faks/odlazak po kruh... 😗 💄👑
PS ovim putem bih Vam se ispričala radi neaktivnosti na Instagramu. Trenutno nemam pristup istome te rješavam taj problem. Nadam se da ću uspjeti vratiti svoj račun čim prije. 😞


Mislim da nema potrebe da na dnevnoj bazi gušite svoju kožu primerima iliti bazama za puder, ostavite taj dio šminkanja za neke posebne prilike. Preporučujem Vam da kožu nahranite hidratantnom kremicom (ja koristim Nivea Baby) te kada se ona upije nanesete neki laganiji puder kao što je ColourBox puder ili Balea BB kremica. Navedena dva proizvoda su veoma lagana na koži te daju divan dewy finish koji će probuditi vaše lice. Ukoliko ipak želite sakriti nepravilnosti na licu toplo Vam preporučujem Farmasi VFX pro tekući puder koji nije težak na licu, a ima odličan stupanj prekrivanja. Kako bi Vaš puder na licu trajao cijeli školski dan, nanesite puder u kamenu (pogotovo na T-zonu). Tekuće kamuflaže su spas ukoliko Vas muče prištići ili tamni podočnjaci uzrokovani štrebanjem do dugo u noć. Moje preporuke idu catrice tekućoj kamuflaži te essence kamuflaži (PS uskoro na blogu 'dvoboj kamuflaža'). 


Nakon što smo završili sa tekućom podlogom, vrijeme je da osvježimo lice rumenilom te highlighterom. Draping je trenutno HIT u svijetu šminkanja pa ću Vam radije tipkati o tome nego o već zastarjelom konturiranju. Draping je tehnika u kojoj koristite dva rumenila : matt tamnije za naglašavanje jagodične kosti  te svijetlije na samim jagodicama. Rumenilo je sinonim za svježinu tako da mislim da je ono bolji izbor od teškog konturiranja (pogotovo ako ste još uvijek u osnovnoj školi). Da biste još više zasjali, nanesite highlighter. No, možda bi bolja varijanta bila da se odlučite za nešto prirodniji glow / ostavite šarene unicorn highlightere za izlaske!


Što se sjenila tiče, preporučila bih Vam da koristite tople zemljane nijanse (paleta na slici je Maybelline The Nudes). Mrvicu svijetle shimmer nijanse u unutarnji kut oka te ispod obrve, matt nijansu u pregib kapka te shimmer na sam kapak. Ukoliko želite dojam većih oči, u waterline nanesite bijelu/nude olovku. Uvijačem uvijte trepke te nanesite sloj omiljene maskare. Ukoliko želite, lagano popunite obrve (moj izbor je wet'n'wild paletica za obrve).


I stigli smo na zadnji korak šminkanja za školu. Također Vam preporučujem da na usnama koristite neupadljive nude nijanse. Sjećam se da sam ja najčešće obrubila usne olovkom te nanjela melem (super trik ukoliko imate osjetljive usne sklone pucanju). Uz ovaj lagani look super bi se ukomponiralo i MakeUp Revolution sjajilo (koje miriši na jagode mmm) ili Lip Lava tekući ruževi čiju recenziju nikako da napišem. Uglavnom, keep it natural. Ukoliko ste slijedile sve korake, Vaš look bi trebao izgledati nekako ovako : 


I to je to - spremne ste za školu! Nadam se da Vam se svidio ovaj lagani, prozračan brzinski look :) Kako se Vi šminkate za školu? Šminkate li se uopće? 

xoxo,

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)