✨ HEAN TEKUĆI RUŽEVI [RECENZIJA] ✨

rujna 07, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju Hean tekućih ruževa. Hean je jedan od novih brendova šminke koje možete naručiti sa Pink Pande. Fabryka Kosmetyków HEAN je vodeća Poljska kompanija koja se bavi proizvodnjom dekorativne te preparativne proizvode. Njihova kozmetika nije testirana na životinjama te je količina alergena vrlo ograničena. Osnovani su 1981. godine te su njihovi proizvodi izuzetno povoljni, a kvalitetni. Primjetila sam da se u našoj blogosferi konstantno vrte recenzije istih proizvoda, pa sam odlučila isprobati neki proizvod od nama 'nepoznatog' brenda. Da li je ovaj moj izlet u nepoznato završio dobro ili pogubno, nastavite čitati...


Luksuzni tekući ruž mat finisha koji usne prekriva intenzivnom i postojanom bojom te ne ostavlja tragove ili grudice. Fiksira se u 60 sekundi i traje cijeli dan! Sadrži vitamin E i pčelinji vosak za hidrataciju i njegu usana. 

Količina: 8 ml
Cijena : 36,99 HRK
Sastav: Isododecane, Cyclohexasiloxane, Cyclomethicone, Kaolin, Trimethylsiloxysilicate, Polypropylsilsesquioxane, Beeswax/Cera Alba, Glyceryl Behenate, Mineral Oil, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-4-Esters, Silica Dimethyl Silylate, Polyisobutene, Limnanthes Alba(Meadowfoam)Seed Oil, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Cyclopentasiloxane, Parfum, Ethylparaben, Mica, Synthetic Fluorphlogopite, [+/- CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 45430, CI 15850, CI 15880, CI 58000, CI 73360, CI 77007, CI 16255, CI 12085, CI 77742].


Hean Luxury Matte Non Transfer Long- lasting tekući ruževi dolaze u osam nijansi. Dugo sam se dvoumila za koje dvije nijanse ću se odlučiti, guglala sam ove ruževe u nadi da ću naći neku recenziju, a našla sam samo ovu sličicu sa swatchevima (KLIK). Najprije sam u košaricu stavila 'Smoke Rubin' jer obožavam tamnoljubičaste nijanse. Mislim da mi ta boja najbolje stoji, pogotovo je obožavam nositi u hladnije doba. Drugi izbor mi je bio 'Silky Rouge' - divna peachy-nude bojica, no shvatila sam da imam 39874203 takvih nijansi u kolekciji pa sam ipak uzela 'Bordo Passion' - tamnocrvenu nijansu koja je idealna za jesen. Čim su mi došli ruževi, morala sam napraviti swatch - primjetila sam da je tekstura ruževa veoma slična Golden Rose tekućim ruževima te imaju identičan miris. Jedina razlika je u tome što im treba mrvicu duže da se osuše.


Na slici iznad možete vidjeti kako ruževi izgledaju kada se osuše. Nijansa iznad je 'Smoke Rubin', a donja 'Bordo Passion'. Klikom ovdje (KLIK) možete vidjeti kako nijanse izgledaju na usnama (stavila bi i na blog, ali mi se ne uklapa u preostale fotke hahah). Uglavnom, oduševljena sam sa bordo ružem, dok mi se Smoke Rubin malo manje sviđa zbog butthole efketa (vidi se prijelaz ruž-unutarnji dio usne). Trajnost je stvarno odlična - na usnama su i nakon ručka. Rekla bih da im je prosječna trajnost 8h bez popravljanja. Također, neće se ljuštiti s usana (kao Sleek tekući ruž) nego će ostaviti stain. Nisu teški na usnama niti zatežu ili isušuju kožu usana. Sve u svemu, mislim da su Hean ruževi dostojna konkurencija Golden Rose tekućim ruževima. Cijenovno su Hean ruževi 10kn jeftiniji, pa eto. Topla preporuka za ove proizvode! Mislim da ću isprobati još nešto iz Hean asortimana. :D

Koji su Vaši omiljeni tekući ruževi?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)