Summer Black Friday | NYX ✨

srpnja 19, 2020

summer-black-friday-notino_hr

U razdoblju od 13.07. do 19.07. na Notino internet parfumeriji traju fantastični ljetni popusti. Proizvode odabranih brendova možete uloviti na sniženju od -20% uz upisivanje koda 'notino'. Neki od brendova koji ulaze u Summer Black Friday akciju jesu Lancôme, Gucci, Victoria's Secret, Shiseido, Avène, Neutrogena, Collistar, Sigma, Maybelline, NYX, L'oreal Paris i mnogi drugi. Popis svih brendova na akciji možete provjeriti na Notino webshopu. Fantastična prilika za počastiti se dugo željenim parfemom, make up stvarčicom ili proizvodima za njegu tijela / kose.

summer-black-friday-nyx-notino_hr

Nyx Cosmetics je kozmetički brend čiji proizvodi također ulaze u Summer Black Friday akciju. Na blogu ste mogli čitati mnoge recenzije NYX proizvoda jer je upravo ovo jedan od mojih najdražih brendova šminke. Proizvodi su daleko kvalitetniji i bolji od konkurencije u tom cjenovnom rangu, a brend oduševljava i širokim rasponom nijansi. Povodom Summer Black Friday akcije odlučila sam isprobati dva proizvoda iz nove Bare With Me kolekcije : lagani puder i ulje za usne, te klasik - Soft Matte Lip Cream u kombinaciji sa pripadajućim Lip linerom.

Bare With Me Hemp lip Conditioner je ulje za usne obogaćeno uljem konopljinih sjemenki (sativa) koje je poznato po svojim hidratantnim i umirujućim djelovanjem. Ovo lagano ulje za usne zbog svoje svilenkaste formule doslovce klizi usnama i pruža im nevjerojatan sjaj uz njegu. Proizvod je savršen ako želite usne odmoriti od teških matte isušujućih proizvoda za usne i prigrliti prirodan look. Ja ga obožavam koristiti samostalno kao i u kombinaciji sa tekućim ružem kako bi usne djelovale punije i sjajnije.

nyx-professional-makeup-notino_hr

Nyx soft matte lip cream je definitivno jedan od mojih najdražih proizvoda ovoga brenda. Ovaj fantastičan matte tekući ruž dolazi u čak 31 nijansi - od nježnih nude, do vampy tamnijih svatko može pronaći nijansu idealnu za vlastiti ukus. Soft Matte Lip Cream ruževi dolaze u simpatičnom plastičnoj ambalaži koja sadrži 8mL proizvoda. Spužvasti aplikator ovoga ruža je maleni, mekan i zakrivljen  što omogućuje jednostavan i precizan nanos. Nijansa koju sam ja naručila je '57 Cape Town' - prekrasna neutralna, nude nijansa idealna za dnevne lookove. Ruž se vrlo lako nanosi te je kremaste teksture. Primjetila sam da se nešto sporije suši u usporedbi sa sličnim proizvodima, no nakon par minuta dobiva divan matte finish koji vuće na kremastu stranu i ne naglašava suhe dijelove usana (plus divno miriši na kolačiće!). Jako mi se sviđa efekt koji postižem uz ovaj ruž te činjenica da savršeno pristaje uz ama baš svaki makeup look - bio on jednostavan dnevni ili artsy look za instagram. Ruž obožavam kombinirati uz NYX Slim Lip Pencil olovku za usne u nijansi 'Hot Cocoa' koja je tamno smeđe boje. U zadnje vrijeme obožavam 90s look na usnama kojeg najčešće pravim uz ova dva proizvoda. Najprije obrubim usne Slim Lip Pencilom te prstom izblendam kako nebih imala oštre prijelaze između proizvoda. Nakon toga nanosim Soft Matte Lip Cream kojeg nanesem i preko liplinera te dobijem divan efekt punijih usnica. Na kraju sve začinim NYX Lip Filler topperima koji mi pružaju dodatan volumen i sjaj.

nyx-bare-with-me-notino_hr

U potrazi za savršenom ljetnom podlogom, uočila sam Bare With Me Tinted Skin Veil puder. Riječ je o laganom puderu koji će osvježiti i ujednačiti ten te ga istovremeno hidratizirati. Puder je namjenjen za sve tipove lica kao i dobne skupine. Puder dolazi u 12 nijansi, a jedna tubica sadrži 27 mL. Potrebna je manja količina pudera za prekrivanje čitavog lica, a najbolje se blenda spužvicom. Puder ne sadrži SPF stoga je bitno nanijeti zaštitu od Sunca prije samog pudera.

nyx-professional-makeup-proizvodi-notino_hr

Na prvu mi je nijansa 'Nutmeg Sienna' djelovala mnogo tamnije od mog tena, no čim krenula blendati puder on se stopio s mojom kožom. Prekrivanje nije najbolje, što je i očekivano za 'Bare With Me' kolekciju koja se temelji na prirodnijem 'no makeup-makeup' izgledu. Puder je fantastično ujedinio moj ten te mu pružio divan, preplanuli look. Uzela sam nešto tamniju nijansu jer sam već jako pocrnila u tijelu, a lice mi nikako ne želi dobiti preplanulu boju. Na slici iznad možete vidjeti puder u kombinaciji sa preostalim NYX novitetima spomenutim u ovom blog-postu. Mislim da je ovo fantastičan ljetni proizvod te ću ga definitivno nastaviti koristiti tokom cijelog ljeta kao i u hladnije doba godine na "no makeup" dane.

Jeste li se već počastile povodom Summer Black Friday akcije ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)