🎋🐼 TONYMOLY maske za lice 🐼 🎋

listopada 15, 2019

notino-tonymoly-maske-recenzija

Pronalazak idealne maske za lice može biti vrlo učinkovito za kožu. No, vrlo je bitno obratiti pozornost o tome za koji je tip kože maska namijenjena kako bi djelovanje bilo što bolje.  Na tržištu postoje mnogobrojne verzije, a najčešća podjela je na ; maske za suhu kožu lica (sa hidratacijskim učinkom i efektom blistavog tena) te na maske za masnu kožu lica (dubinsko čišćenje i matte efekt kože).  Nakon što ste utvrdile tip lica koji imate, maske nadalje možete birati obzirom na problem koji muči vašu kožu npr. miteseri i akne, crvenilo lica, podočnjaci ili primjerice sivi, beživotni ten.

Moja je koža normalna sa suhim predjelima te maske za lice koristim ovisno o trenutačnim potrebama moga lica. U zimsko se doba ipak najčešće odlučujem za maske sa učinkom intenzivne hidratacije koje čine moju kožu svilenkasto mekanom i dubinski nahranjenom. Ovoga sam mjeseca u suradnji s Notino webshopom odlučila isprobati tri TONYMOLY proizvoda koji su u beauty svijetu poznati po vrlo slatkim ambalažama i jako dobrom djelovanju. Odlučila sam se za Panda's Dream noćnu masku za lice, Painting Therapy Pack masku od blata za smirenje kože te I'm REAL Tomato sheet masku za posvjetljivanje i vitalnost lica. 

Sigurna sam da ste na instagramu (ili nekoj drugoj društvenoj mreži) naletjeli na slatke ambalaže u obliku duha, usana ili pande i zapitali se o čemu je riječ.  Dakle, riječ je o poznatom korejskom brendu kozmetike Tonymoly koji zbog svojih kreativnih pakiranja privlači znatiželjne poglede već više od desetljeća.  U današnjem postu ću recenzirati čak tri Tonymoly proizvoda, međusobno ih usporediti te u završetku posta napisati svoje konačne zaključke i dojmove. Recenziju započinjemo sa najzanimljivijim proizvodom, Panda's Dream noćnom maskom za lice koja je odličan izbor za sve tipove kože lica (kao i za sve dobne skupine). 

tonymoly-pandas-dream-notino

Tonymoly Panda's Dream kolekcija sadrži čak deset proizvoda u neodoljivim ambalažama u obliku pande ; polovica je proizvoda namijenjena njezi kože (krema za ruke, noćna maska za lice, krema za lice, posvjetljujuća baza za kapke, balzam za usne), a druga polovica su dekorativni proizvodi (glossy lip crayon, maskara za trepavice, dual set za šminkanje usana & obraza). Tonymoly Panda's Dream proizvod za kojeg sam se ja odlučila je noćna maska za lice

Panda's Dream maska se koristi kao završni korak u noćnoj rutini njege lica - nanosi se na čisto lice i ostavlja da djeluje kroz noć, a zatim se ujutro skida umivanjem. Formula proizvoda me više podsjeća na neku laganu kremu negoli na masku - kod pomisli na masku za lice, javlja mi se slika debelog sloja proizvoda koji se umiva ili skida guljenjem, pa je isprobavanje ovakvog proizvoda nešto sasvim novo za mene.  Maska se vrlo brzo upija u kožu te je na početku pomalo ljepljivog osjećaja.  Tonymoly Panda's Dream maska za lice sadrži sastojke koji kožu čine zdravom i blistavom te vidljivo glađom.  

Glavni sastojci u Tonymoly Panda's Dream noćnoj maski za lice ; 
🐼 Niacinamid - posvjetljuje izgled kože
🐼 Ekstrakt bambusovog soka - smiruje i njeguje kožu
🐼 Ekstrakt lavande - umiruje nadraženu kožu i upale, te smanjuje tamne mrlje na licu
🐼 Ekstrakt ružmarina - sadrži protuupalna svojstva i povećava elastičnost kože
Količina : 50mL


tonymoly-painting-therapy-pack-maska-notino

Tonymoly Painting Therapy Pack je kolekcija u kojoj se nalaze tri različite maske za lice ; maska od blata za masnu kožu, maska od blata za smirenje kože lica te maska od blata za sve tipove kože. Ja sam se odlučila za masku od blata koja dubinski hidratizira i njeguje kožu lica. Maska dolazi u simpatičnoj tubici koja me podsjetila na slikarske boje te sadrži 30g proizvoda. Pakiranje je vrlo higijenski jer prilikom istiska proizvoda ne dolazi do diranja same maske i potencijalnog ulaska bakterija. Tubica je zbog svojih dimenzija savršena i za putovanja.

Formula proizvoda je dosta gusta (pomalo gelaste teksture) te je zabavne tirkizno plave boje. Maska se na lice može nanijeti kružnim pokretima prstiju ili kistićem za nanošenjem tekuće podloge (inače moj omiljeni način). Masku je na licu potrebno držati 10-15 minuta, a zatim isprati mlakom vodom. 

Glavni sastojci u Tonymoly Painting Therapy Pack maski za lice :
🎨 Brazilska glina Kaolin te glina Marokanske lave : detox kože / ciljano djeluje na nečistoće lica
🎨  Bentonit : glina bogata mineralima koja izvlači i izbacuje toksine iz kože

PRO TIP  Maske iz Painting Therapy Pack kolekcije se međusobno mogu mješati, a možete ih koristiti i pojedinačno na različitim dijelovima lica (idealno za mješovitu kožu!).
painting-therapy-pack-maska-tonymoly

U skincare kolekciji imam nekoliko maski od gline i sve mi jako isušuju kožu. S obzirom da je i Tonymoly verzija napravljena od kombinacije nekoliko glina, bila sam zabrinuta da li će mi i ovaj proizvod isušiti kožu. Srećom, desilo se upravo suprotno - moje je lice nakon korištenja maske bilo nahranjeno i izuzetno mekano te glatko na dodir. 

tonymoly-sheet-maska-notino

Tonymoly brend je najpoznatiji upravo po sheet maskama kojih u ponudi ima čak 26 ! Izbor je bio vrlo težak, no na kraju sam se odlučila za verziju sa rajčicom. Vitamin E i ekstrakt rajčice uklanjaju prljavštinu te revitaliziraju kožu - savršeno za nedjeljni spa day. 😊 Sheet maska, kao i svaka ovakvog tipa, nanosi se na čistu kožu lica. Jednostavno otvorite ambalažu te nanesite masku za lice. Svaka sheet maska ima otvore za usta, nos i kapke te je savršeno ugodna za korištenje. Maska je dosta natopljena proizvodom, pa nebi bilo loše da na područje dekoltea stavite ručnik kako bi potencijalni nered bio što manji. Maska se na licu drži 20ak minuta, a nakon toga prstima umasirate ostatak proizvoda u kožu lica, vrata i dekoltea. Nakon korištenja Tonymoly sheet maske s ekstraktom rajčice, moje je lice bilo hidratizirano i svježe. Taj je efekt trajao čak nekoliko dana! Definitivno ću isprobati i druge verzije Tonymoly sheet maskica. 😊


Nakon što sam isprobala Tonymoly maske za lice, odlučna sam u namjeri isprobati još barem pola njihovog asortimana ! 😄 Sve su tri maske fantastičan odabir za moj tip kože - tako različite, a tako slične u djelovanju. Panda's Dream noćna maska je moj definitivni favorit! Proizvod sam koristila svakodnevno gotovo 2 tjedna, a koža lica mi je svakim danom izgledala sve blistavije i svježije. Painting Therapy Pack maskica me također oduševila - koristila sam je kada je mojoj koži bila potrebna dubinska hidratacija i čišćenje, a maska se savršeno snašla u toj ulozi. Tonymoly noćna maska s pandom i maska od blata su totalno različitih tekstura i izgleda, a istog rezultata - mekana i glatka koža ! WOW. I za kraj, sheet maskica je daleko najbolja u svojoj kategoriji. Nije ni čudno da je korejska kozmetika toliko popularna u beauty svijetu, ovi su proizvodi doista revolucionarni 😊 Trk na Notino i škicni ponudu Tonymoly proizvoda - nećeš požaliti.

Jeste li već isprobale nešto od Tonymoly kozmetike ? Kakvi su vaši dojmovi ?


Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)