✨Matrix Oil Wonders obnavljajuće ulje za kosu✨

ožujka 06, 2019


Suhi i ispucali vrhovi kose problem su s kojim se borim već godinama. Osoba sam koja obožava mijenjati boju kose - ako me pratite već neko vrijeme onda znate da sam bila plava, smeđa, crna, roza, crvena... ma isprobala sam sve moguće boje ! 😃 Naravno to se nije dobro odrazilo na kvalitetu moje kose - s vremenom je postajala suha i sve oštećenija. Nedavno sam se konačno odlučila da je vrijeme za obnovu - odrezala sam skoro 10cm kose i ona je postala vidno zdravija i mekša. Kako bi kosa ostala u takvome stanju, jako je bitno pravilno je njegovati (i izbjegavati peglu, figaro, fen i sl.). Zaputila sam se na Notino webshop i bacila se u potragu za kvalitetnim uljem za kosu. Notino ima jako širok spektar ulja za kosu, no moj izbor je pao na Matrix Oil Wonders Indian Amla obnavljajuće ulje za sjajnu i mekanu kosu.


Matrix Oil Wonders ulje za kosu dolazi u plastičnoj ambalaži zlatne boje koja sadrži 150mL proizvoda. Na ambalaži se nalazi zanimljivi print crnih, prozirnih i narančastih kapljica.  Ulje se dozira pomoću pumpice - što je zbog tekuće formule idealan način doziranja. Većina ulja dolazi u ambalažama bez pumpice gdje se proizvod dozira izlijevanjem iz otvora koji je mnogo puta izrazito širok pa je i doziranje neprecizno i messy. Sviđa mi se što pomoću pumpice možete istisnuti savršenu količinu za vašu dužinu kose ; za vrlo kratku kosu dovoljna je jedna pumpica, za moju dužinu (long bob) dovoljne su dvije pumpice itd. 

Matrix Oil Wonders dolazi u nekoliko verzija ;  



Oil Wonders ulje za kosu me začudio svojom vrlo tekućom formulom. S obzirom na naziv proizvoda, očekivala sam gust uljani proizvod kojeg ću prvenstveno koristiti kao masku prije pranja kose. No, bila sam u krivu ! Nakon što nanesem proizvod na vrhove kose oni postaju zaglađeni i mekani, bez osjećaja težine. Jako mi se sviđa i činjenica da ne sljepljuje kosu, nego se jednostavno upije. WOW ! Iduća stavka koja me oduševila, nakon njege, je miris. Miris ulja bih opisala kao topli, orijentalni, gurmanski miris koji se na kosi zadržava i do nekoliko sati.

Glavni od sastojaka ulja je indijski ogrozd (božanska biljka u Indiji) koji ima brojne beneficije u kozmetičkom svijetu kao i zdravstvenom (sprječava karcinom i pomaže u njegovom liječenju, prirodni lijek za dijabetes i gušteraču, uklanja toksine itd.). Indijski ogrozd se u njezi kose koristiti za zaštitu od ispucalih vrhova, poticanje rasta kose, hidratiziranje te sjaj i mekoću. Na Matrix službenoj stranici tvrde da ulje indijskog ogrozda čini kosu čak 4x snažnijom.


Matrix ulje za kosu možete koristiti kao masku za kosu prije šamponiranja, kao regenerator bez ispiranja ili kao njegu za suhu kosu. Način na koji ja koristim ovaj proizvod je kao proizvod za njegu kose nakon šamponiranja i sušenja. U mjesec dana korištenja, primijetila sam mnoge pozitivne učinke ovog proizvoda. Matrix ulje je nahranilo vrhove moje kose, a ostatku kose je pružio divan sjaj i mekoću. Primijetila sam da mi je kosa dosta snažnija te da se ispadanje vlasi smanjilo. Ulje mi pomaže i pri stiliziranju kose - fantastičan proizvod uz kojeg ćete dobiti sleek&sjajan look (idealano za long bob frizure!). Oil Wonders ulje je postalo moj omiljeni proizvod za njegu kose, a definitivno ću isprobati i verziju za bojanu kosu. 😃

Jeste li isprobale nešto od Matrix proizvoda ? Koja ulja za kosu vi preporučujete ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. I ja koristim njihovo ulje samo ne ovu verziju već onu sa egipatskim hibiskusom i stvarno je nešto najbolje ikad za kosu! Em je lijepo nahrani, em kosa izgleda stoput zdravije, a pritom se i jako sporo troši :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)