✨🧜‍♀️ GORE MERMAID PICTORIAL 🧜‍♀️✨

ožujka 01, 2019


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Ove se nedjelje u Rijeci na Korzu održava maškarani karneval, a utorak (5.3.) je u Samoboru suđenje pricu Fašniku. Povodom te dva događaja, danas sam vam složila jedan lagani look kojeg je vrlo lako rekreirati ; čak vam nisu potrebni niti umjetna krv ili  lateks proteze. Dakle, sve proizvode već vrlo vjerojatno imate u svojoj kolekciji. Ako vam neki proizvod ipak nedostaje, ne brinite - linkati ću vam sve artikle na Notino webshopu.   


Korak #1 : Prije svakog šminkanja, kožu je potrebno zaštiti i njegovati hidratantnom kremicom. Krema koju trenutno koristim (i obožavam) je Ziaja Goat's Milk koja savršeno odgovara mojoj suhoj koži. Osim kreme, na kožu nanosim i primer NYX Honey Dew me Up koji će dodatno njegovati moju kožu te joj pružiti sjaj. 

Korak #2 : Vrijeme je za tekući puder ! Kada radim maske i zahtjevniju večernju šminku, obožavam koristiti Dermacol cover puder. Razlog zašto je taj što sakrije ama baš svaku nepravilnost na koži te je učini besprijekornom. Nakon što nanesem puder i izblendam ga s Real Techniques Original Collection Base spužvicom, podlogu setiram baby puderom u prahu.


Korak #3 : Na desnoj strani lica sam iscrtala veći krug Rimmel Brow This Way olovkom za obrve (u najtamnijoj nijasi), a na lijevoj strani nešto manji krug.

Korak #4 : Nakon što sam iscrtala krugove, na te sam linije nanjela Ardell Duo ljepilo za trepavice i vatu. Kod ovog je koraka tj. nanošenja vate bitno zapamtiti da je manje više. Također, moj vam je savjet da blazinicu otrgate na pola i korisite unutrašnji, fluffy dio vate.


Korak #5 : Vatu prekrijte bilokojim korektorom ili puderom kako biste dobile efekt potrgane kože. Nakon toga krugove popunite mješavinom zelenog i plavog sjenila. Ja sam uz rubove nanosila plavo sjenilo, a u unutrašnjosti kruga zeleno sjenilo kako bih dobila ombre efekt. Sjenila koja sam koristila su iz Revolution Pro regeneration Trends Mischief Mattes palete.

Korak #6 : Sirene su poznate po prekrasnim, shiny ljuskicama. Vi taj efekt možete dobiti tako što ćete na zeleno-plavo sjenilo nanijeti highlighter (ja sam koristila MakeUp Revolution Unicorn heart jer daje divan plavi sjaj!).


Korak #7 : U sedmom koraku sam Revolution PRO Supreme bijelim tušem za oči skicirala ljuskice. Ljuske nacrtajte samo okvirno, tek ćete ih na samome kraju podebljavati kako bi bile što intenzivnije.

Korak #8 : Vrijeme je za sjenčanje kože oko 'otrgnutog' dijela s ljuskicama. Htjela sam postići 3D efekt pa sam kožu sjenčala sljedećim redosljedom ; najprije sam obrubila taj dio sa tamno ljubičastom nijansom, a zatim crvenom, rozom te na samome kraju žutom. Na taj se način dobiva realističniji efekt. U osmom koraku sam također počela kreirati krv. Na početku posta sam vam napisala kako vam nije potrebna umjetna krv jer isti efekt možete dobiti i pomoću crvenih ruževa. Najbitnije je da kombinirate jarki crveni ruž plavog podtona sa tamnijom, gotovo ljubičastom nijansom ruža. Ja sam koristila Maybelline SuperStay Matte Ink ruž u nijansi 'Pioneer' te Rimmel Stay Matte ruž u nijansi 'Plum this show'.


Korak #9 : Ostatak tijela sam sjenčala na način opisan u osmom koraku. Lijevo sam oko i obrvu našminkala kao i uobičajeno, a dodala sam i umjetne trepavice na oba oka. Trepavicu koju sam nanjela na lijevo oko, lagano sam obojala Revolution PRO bijelim tušem i dodala bijeli NYX Jumbo liner u nijansi 'Milk'. Efekt bi bio još puno ljepši i intenzivniji da sam uspjela staviti bijelu leću, no eto :( 

Savjet plus : kako biste dobile efekt mokre kose, na nju nanesite gel za kosu te je začešljajte prema unatrag.  

Za još bolji i dramatičniji maškarani look, naručite leće s Alensa webshopa ! Na Alensa stranici nalazi se masu različitih modela, te sam sigurna da ćete pronaći idealnog i za vas ;) Ja ću se definitivno poigrati s njima te ću Vam objaviti rezultate na blogu / instagramu uz kratku recenziju. 

Nadam se da vam se look svidio i da vas je inspirao :) 
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Ovo je savršeno! Ful mi se sviđa *.* Možeš više ovakvih tutoriala radit, predobri su! Baš bih mogla isprobati tako neš

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)