✨ Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream ✨

ožujka 28, 2018


Hej svima, dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops kreme za tijelo. Elizabeth Arden je svjetski poznati brend po inovativnim proizvodima za njegu kože i prepoznatljivim parfemima. Do sada sam pročitala masu pozitivnih recenzija EA proizvoda, no nikada nisam imala prilike isprobati nešto od njihovog asortimana. No, prije nekoliko tjedana sam dobila green tea honey drops kremu - proizvod koji je oduševio na tisuće suhokožaca. 😀  Na službenoj EA stranici piše kako krema odlično štiti, hidratizira, omekšava, zaglađuje i umiruje kožu. Da li je to stvarno tako možete pročitati u nastavku recenzije.


Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops krema za tijelo dolazi u jednostavnoj, plastičnoj posudici s bijelim poklopcem. Na prednjoj se strani  nalaze ilustracija čajevca te naziv proizvoda u prigodnoj zelenoj boji, a unutar posudice bijeli poklopac koji dodatno štiti proizvod.  Iako preferiram doziranje proizvoda putem pumpice (zbog higijene) moram priznati da mi se jako sviđa i ovaj koncept nanošenja! Krema je dio green tea kolekcije u kojoj se još nalaze i parfem, toaletna voda, gel za tuširanje i losion (KLIK).

Dostupnost : Lijepa.hr
Cijena : 137 HRK (trenutno je na sniženju)
Količina : 250 ili 500 mL


Tekstura Green Tea Honey Drops kreme za tijelo je fantazija ; vrlo je bogata i gusta - jedna od boljih koje sam isprobala! Zlaćana zrnca meda tope se u dodiru s kožom, a gusta krema se vrlo brzo upija u kožu. Zanimljivo je to što ovako gusta krema ne ostavlja nikakav masni film niti lijepljiv osjećaj na koži. Potrebno je vrlo malo proizvoda za korištenje te već vidim da će mi ovo pakiranje od 500 mL trajati vječno ! 😀

Miris je druga stavka koja me oduševila ; miks zelenog čaja i meda ! Mislim da se ova dva sastojka savršeno nadopunjuju - ekstrakt zelenog čaja pruža svježinu, a med efekt elegancije i topline. Savršeni duet, kažem Vam! Miris se stvarno dugo zadržava na tijelu, no rezultat će biti i jači u kombinaciji sa Green Tea parfemskom vodom.


Recenziju ću završiti s najbitnijom karakteristikom svih mazalica, a to je njega naravno. Do sada sam isprobala raznorazne kreme i losione ; od cjenovno pristupačnih do nešto luksuznijih i moram Vam priznati da je ova krema sasvim drugačija od ostalih. Nakon korištenja EA kreme primjetila sam kako je moja koža izuzetno mekana i glatka, a taj efekt je trajao još dosta dugo (za razliku od većine krema gdje je učinak tek trenutan). Fantastičan miris i njegovo dugo trajanje je dodatan razlog zašto toliko obožavam ovaj proizvod (green tea all the way!! 😀). Iako cijena Green Tea Honey Drops kreme nije najjeftinija, vjerujte mi da vrijedi svake lipe. Ponovljam, dovoljna je sasvim mala količina za korištenje te će Vam ova posudica trajati mjesecima. Ako imate problema sa suhom kožom ili poznajte nekog tko muku muči s tim problemom - ovaj proizvod je kao stvoren za Vas! Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops kremica dobiva čistu peticu od mene i već planiram kupiti i Green Tea parfemsku vodu jer me miris  stvarno oduševio! Kremu možete naručiti klikom na sljedeći link : KLIK.

Jeste li isprobale ovaj proizvod ? Koja je Vaša omiljena mazalica?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam je do sada koristila ,ali mi se cini po tvojoj preporuci da je vredi probati. ��

    https://mojstilikombinacije.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)