TOP ruž za usne 💄✨

travnja 06, 2022

maybelline-superstay-matte-ink-notino_hr

 

Dugo sam godina tražila idealan ruž za usne, a idealnu formulu sam pronašla u Maybelline SuperStay Matte Ink tekućim ruževima. Isprobala sam razne brendove (od high end pa do onih najjeftinijih drogerijskih) i sve moguće finishe (matte, satin, glossy). No, svakom od tih ruževa je nešto falilo... ili su bili izuzetno isušujući na usnama ili su se jako razljevali i prenosili na okolne predmete.  No, kada su pred pet godina na naše tržište konačno stigli 'razvikani' SuperStay Matte Ink ruževi za usne imala sam ogromna očekivanja od njih. Mislim da je jasno moje mišljenje o tim ruževima, ako sam im vjerna i toliko godina nakon. Kroz tih pet godina kupila sam brojne nijanse, a u današnjem blogpostu predstaviti ću vam dvije nježne nijanse savršene za proljeće.

 

maybelline-superstay-matte-ink-ruzevi-notino_hr


Maybelline SuperStay Matte Ink tekući ruževi za usne dolaze u praktičnom i prepoznatljivom pakiranju čija je ambalaža identične boje kao i nijansa ruža. Aplikator je spužvasti i srcolikog oblika što ga čini izuzetno preciznim za nanošenje. Jedna tubica sadrži 5 ml proizvoda. Trenutno na tržištu postoji 60ak nijasi ; od onih prirodnijih nude do upečatljivih dramatičnijih boja poput plave, ljubičaste i crne.


maybelline-superstay-matte-ink-ruzevi-za-usne-notino_hr

 

Trenutno u beauty svijetu postoje dva tipa osoba ; oni koje obožavaju formulu Maybelline SuperStay Matte Ink ruževa te oni kojima ne odgovara. Riječ je o izuzetno pigmentiranom ružu koji već u jednom potezu aplikatora prekriva usne ujednačenom i prekrasnom bojom. Ruž se suši u matte finish i na usnama stoji satima - doslovno cijeli dan! Možete biti sigurni da se ovaj ruž neće prenositi niti skinuti s usana bez obzira na to što jeli ili pili. Upravo je ovaj ruž kao stvoren za svečane trenutke kada ne želite brinuti o tome kako ruž izgleda i trošiti vrijeme na popravljanje jer će on biti identičan kao kad ste ga tek nanjeli. Jedina 'mana' je ta da ruž može naglasiti suhoću usana pa bih vam preporučila da prije nanošenja ruža usne dobro nahranite balzamom. Također, ako ste obožavateljica glossy finisha a svejedno želite pigmentiranu boju, samo dodajte mrvicu sjajila povrh ruža. Rezultat će vas zasigurno oboriti s nogu :)

 

maybelline-superstay-matte-ink-ruzevi-za-usne-swatch-notino_hr


Maybelline SuperStay Matte Ink tekući ruževi za usne moj su top odabir za proljeće zbog svoje fanstastične pigmentacije čija formula nije teška na usnama te ostaje na usnama čitav dan. Dvije nijanse koje ne skidam s usana od kada sam ih dobila su 'Inspirier' (svijetlo roza) te 'Amazonian' (topla smeđa nijansa) koje savršeno pristaju na svaku kombinaciju sjenila. S obzirom da je ruž dosta debele formule nije potrebno dodavati dva sloja jer će se ruž početi mrviti s usana. Sa SuperStay Matte Ink vrijedi 'a little goes a long way'. Ukoliko preferirate vrlo pigmentirane ruževe matte finisha koji će na usnama izgledati savršeno i nakon 8 sati nošenja, toplo vam preporučujem SuperStay matte ink ruževe - sigurna sam da će vas oduševiti. :)

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)