Isprobavanje Oriflame noviteta #1

rujna 12, 2020

isprobavanje oriflame proizvoda

Oriflame je brend kozmetike kojeg obožavam koristiti već dugi niz godina. Upravo je on jedan od brendova uz koje sam uronila u svijet šminkanja i zato će uvijek imati posebno mjesto u mome srcu. Do sada sam isprobala stvarno jako puno Oriflame proizvoda i mogu vam reći da me gotovo niti jedan nije razočarao. Svi proizvodi se ističu vrhunskom kvalitetom i povoljnim cijenama (proizvodi su često na brutalnim sniženjima). Ovaj sam mjesec testirala nova The One sjajila za usne u šest trendi nijanse, Giordani Gold maskaru, The One tekući highlighter te četiri The One sticka za šminkanje lica - u nastavku blogposta možete pročitati moje iskrene dojmove.


Proizvod koji me zaintrigirao i oduševio još kada sam ga prvi put vidjela u katalogu je Giordani Gold Incredible Lenght Potion maskara. Naime ova maskara sadrži serum za brži rast trepavica te hranjivu mješavinu voska za trenutačnu duljinu i volumen - WOW ! Dakle - osim što će vašim trepavicama dati divnu duljinu i volumen, maskara će ujedno poticati brži rast prirodnih dlačica. Predobro ! Maskara sadrži 8ml proizvoda koje je potrebno potrošiti unutar 6 mj od otvaranja. 

Moji dojmovi o ovome proizvodu su pozitivni. Maskara je pružila mojim trepavicama duljinu i volumen, bez preslikavanja i grudica. Nisam primjetila brži rast trepavica, no smatram da ću sa dužim korištenjem i to uočiti. Javiti ću vam konačne dojmove nakon par mjeseci korištenja. 😊 

KOD PROIZVODA :  34751


 
Idući proizvod kojeg sam imala prilike isprobati tijekom prošlog mjeseca je The One Illuskin tekući highlighter.  Riječ je o limitiranom izdanju proizvoda kojeg možete koristiti samostalno ili u kombinaciji s tekućom podlogom.  Oriflame kaže da je obogaćen pantenolom, ekstraktom pupoljka lista bukve i vodom kivija za regenerativnu njegu kože.  Dolazi u simpatičnoj plastičnoj ambalaži koja sadrži 15 mL proizvoda, a highlighter se dozira pomoću pipete. Nijansa highlightera je biserno-zlaćana, nešto sasvim posebno i drugačije ( peti swatch na ruci : KLIK).

Highlighter je tekuć', no više naginje na kremastu stranu. Vrlo se lako blenda i stapa s kožom. Jako mi se sviđa koristiti ga samostalno, u kombinaciji sa highlighterom u kamenu za EKSTRA sjaj te pomješati ga sa tekućom podlogom za nešto suptilniji, prirodniji glow lica. Jako mi se sviđa i činjenica da s ovim proizvodom možete postići suptilan glow ili onaj koji se vidi iz svemira - ovisi o vašim preferencama.

KOD PROIZVODA : 36133

 
Idući na redu su The One Face Styler višenamjenski stickovi za lice. Stickovi dolaze u četiri verzije : Contour, Bronzer, Blush & Highlighter.  Proizvodi dolaze u formi sticka, a plastična ambalaža je crne boje s plastičnim čepom kroz kojeg možete vidjeti nijansu. Jedan stick sadrži 6ml proizvoda.
 
Face Styler višenamjenski stickovi su izrazito kremaste teksture i visoke pigmentacije.  Jako mi se sviđa ideja iza ovih stickova jer je dovoljno samo par minuta za potpuno našminkano lice. Dakle, na lice nanesete omiljenu tekuću podlogu, a zatim nanosite Face Styler proizvode na za to predviđena mjesta (mala pomoć). Nakon što se nanjeli nijanse, kistom ili beauty spužvicom jednostavno izblendate lice. Rezultat će biti savršeni makeup look za doslovce par minuta. Moram priznati da je moj favorit ipak Contour nijansa i da je koristim ama baš svaki dan od kada sam je dobila. Em je hladnog podtona, em se nevjerojatno lako nanosi i blenda. Pogotovo ga obožavam za konturiranje nosa. Što se tiče ostalih nijansi, također su vrlo dobre. Bronzer je nešto toplijeg podtona i sadrži sitni shimmer, Blush je roskaste nijanse koja pristaje svakom tonu kože, a highlighter je rose gold nijanse. Sve nijanse možeš vidjeti ovdje : KLIK. Nijanse na licu traju cijeli dan, bez blijeđenja ili preslikavanja. Kada ih jednom izblendate, u potpunosti se stope s kožom te vam pružaju savršenu definiciju lica.
 
KOD PROIZVODA : 36140 
 
  
Za kraj ovog blogposta odlučila sam vas počastiti sa mojim favoritima - novim The One Lasting Shine Lip Gloss sjajilima. Odlučila sam naručiti po dvije nijanse svake od formule : Creamy, Sparkling & Crystal.
 

Crystal formula sadrži četiri divne nijanse od kojih sam ja odabrala Crystal nude & Crystal coral (u liniji postoje još i Crystal pink & Crystal plum) . Crystal formula posebna je po tome što na usnama daje divan sedefasti sjaj (vidljivo na prve dvije slike ispod). Ova formula sjajila odlično izgleda kao lip topper ili samostalno za efekt punijih usnica.

Iduća linija The One Lasting Shine Lip Gloss sjajila jest Creamy koja se odlikuje visokom pigmentiranošću uz još veći sjaj. Sjajila ni na koji način nisu ljepljiva, a na usnama izgledaju vrhunski. Dakle - pigmentacija kao da je riječ o tekućem ružu, a sjaj bolji nego kod većina sjajila u mojoj kolekciji. U ovoj liniji Lasting Shine sjajila možete birati između tri nijanse : Creamy rose, Creamy beige & Creamy berry. Nijanse koje sam ja odabrala jesu Creamy Rose - nude nijansa sa rozim podtonom te Creamy Beige - nude sa smeđim podtonom.

Swatcheve sparkling linije (nijansa Crystal Pink & Crystal Plum) možete vidjeti klikom na sljedeći link : KLIK (posljenja dva). Primjetila sam da je ova linija sjajila bolja kao lip topper nego kao samostalno sjajilo jer je riječ o tamnijim nijansama, pa izgleda nekako patchy. No, u kombinaciji sa tekućim ruževima je doista magičan na usnama.


The One Lasting Shine Lip Gloss sjajila oduševila su me svojim karakteristikama. Sjajila pružaju dobru pigmentaciju i visoki sjaj, bez ljepljivog osjećaja. Sve ono što i tražim od jednog sjajila !

Na slici iznad možete vidjeti Oriflame novitete u akciji : pri stvaranju oba looka koristila sam  The One Face Styler stickove (sva četiri), Illuskin tekući highlighter (slika desno), Giordani Gold Incredible Lenght Potion maskara (oba looka x umjetne trepke) te The One Lasting Shine Lip Gloss sjajila (lijevo : Creamy Rose, desno : Crystal Pink). Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovim proizvodima i definitivno vam ih toplo preporučujem.

Koristite li Oriflame kozmetiku ? Koji proizvodi su vam favoriti ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)