✨ Artdeco Liquid Glitter Eyeshadow ✨

veljače 19, 2020


Za kreiranje dnevne šminke, najradije posežem za kremastim sjenilima. Kremasta su mi se sjenila pokazala vrlo praktičnim za dane kada imam malo vremena za šminkanje ili kada poželim kreirati nešto glamurozniji look. U pregib kapka nanesem matte smeđe sjenilo hladnog podtona ili bronzer, a zatim kremasto sjenilo koje učini svoju magiju i začini cjelokupni look. Do sada su mi favoriti bila essence "metal shock" tekuća sjenila koja su nažalost izbačena iz asortimana, stoga sam odlučila pronaći dostojnu zamjenu. Proizvod u koji polažem nade je Artdeco Liquid Glitter Eyeshadow, čiju recenziju možete pročitati u nastavku članka.

artdeco-liquid-glitter-eyeshadow-sjenilo-notino_hr

Artdeco Liquid Glitter Eyeshadow tekuća sjenila za oči dolaze u prozirnom, pravokutnom pakiranju od čvrste plastike. Sama ambalaža je minimalistička, što je čini i vrlo profinjenom (neodoljivo podsjeća na pakiranja Stila kremastih sjenila). Jako mi se sviđa ideja prozirnih ambalaža kroz koje se odmah može vidjeti o kojoj se nijansi radi - vrlo praktično za osobe sa većom kolekcijom šminke. Unutar jedne tubice se nalazi 5mL proizvoda koje možete odabrati u tri nijanse : Moonstone, Rose Gold & Purple Sky.

artdeco-tekuce-sjenilo-sa-glitterom-notino_hr

Nijanse Artdeco Liquid Glitter Eyeshadow tekućih sjenila koje sam odabrala su na prvi pogled vrlo slične - razdvaja ih tek trunka plave nijanse u 'Moonstone' nijansi. No, odmah nakon swatchanja proizvoda primijetiti ćete da je riječ o sasvim drugačijim nijansama. Nijansa 'Rose Gold' je prekrasna boja ružičastog zlata koju obogaćuju sitne čestice zlatnog glittera, dok je 'Moonstone' nijansa metallic plavkaste boje koja više vuče na hladnu srebrnu.

artdeco-tekuce-sjenilo-notino_hr

Aplikator Artdeco kremastih sjenila je još jedna stavka koja me oduševila. Riječ je o spužvastom 'doe foot' aplikatoru koji je izrazito mekan i savršene veličine za precizno nanošenje proizvoda na kapak. Uz ovaj aplikator ćete bez problema kreirati i 'cut crease', za što sam inače uvijek koristila kistić. Na aplikatoru se nalazi sasvim dovoljna količina proizvoda koja vam je potrebna za nanošenje na čitavi kapak. No, ukoliko vam jedan sloj nije dovoljan, proizvod možete nadograđivati bez da se on nakuplja u pregibu kapka, mrvi ili slično.

artdeco-glitter-eyeshadow-notino_hr

Na fotografiji iznad možete vidjeti swatcheve nijansi 'Rose Gold' (iznad) te 'Moonstone' (ispod). Nijanse su doista prekrasne, a sama formula je izrazito kremasta (za razliku od većine sličnih proizvoda čije su formule jako vodenaste što ih čini manje pigmentiranima). Nakon što se sjenila osuše, ona na kapku traju čitav dan bez ikakvog trušenja ili blijeđenja. Jako mi se sviđa ideja ovakvih tekućih sjenila uz koje možemo nositi glittery lookove i na dnevnoj bazi. Sjenila sadrže sitne čestice šljokica koje se presijavaju na Sunčevoj svjetlosti i tek se tada vidi njihova prava ljepota. Tražeći zamjenu za essence sjenila, pronašla sam verziju koja je puno kvalitetnija i ljepša. Artdeco Liquid Glitter Eyeshadow sjenila za oči nisam ispustila iz ruku od kada sam ih dobila te vam ih toplo preporučujem !

Koristite li tekuća sjenila za oči ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)