๐ŸŽ‰๐ŸŽ Kรฉrastase Elixir Ultime ๐ŸŽ๐ŸŽ‰

prosinca 15, 2019

Kรฉrastase-Elixir-Ultime-poklon-set

Gotovo svaka ลพena sanja o zdravoj, mekanoj i sjajnoj kosi koja mami poglede. Naลพalost, put do takve kose je vrlo kompliciran. Osim ลกto morate smanjiti koriลกtenja kozmetiฤkih alata koje oลกteฤ‡uju vaลกu kosu (pegle, figara, fen), jako je bitno koristiti proizvode koji ฤ‡e nahraniti i oฤuvati kosu. Kรฉrastase je vrlo poznati brend kojeg hvale mnoge influencerice kao i vlasnici salona. Kako bih se ลกto bolje upoznala s brendom, odluฤila sam isprobati njihov Elixir Ultime set koji sadrลพi ลกampon, masku te ulje za kosu. Smatram i da je djelovanje proizvoda puno intenzivnije ako koristite ฤitavu liniju jer se meฤ‘usobno nadopunjuju. U nastavku posta moลพete proฤitati moje iskrene dojmove o Elixir Ultime proizvodima za kosu koji mogu posluลพiti i kao idealni pokloni za Boลพiฤ‡.

Kรฉrastase-Elixir-Ultime-proizvodi-za-kosu

Kรฉrastase Elixir Ultime poklon set sadrลพi tri proizvoda za njegu kose : ลกampon za umornu kosu bez sjaja (80mL), masku (75mL) te regenerirajuฤ‡e ulje (50mL). Proizvodi su travel-size ลกto ih ฤini idealnim za putovanja ili za testiranje prije kupnje full size proizvoda ako niste sigurni kako ฤ‡e odgovarati vaลกem tipu kose.

Proizvodi iz Kรฉrastase Elixir Ultime poklon seta dolaze u vrlo elegantnom pakiranju kombinacije tri boje (crna, bijela i zlatna) upotpunjene decentnim ลกljokicama i metallic odsjajem. U sredini poklon seta nalazi se prozirni prozorฤiฤ‡ kroz koje moลพete vidjeti podjednako elegantne proizvode u istim nijansama. ล ampon i ulje za kosu nalaze se u tubicama zlatne boje, dok se maska nalazi unutar bijele teglice sa zlatnim ฤepom.


Kรฉrastase-Elixir-Ultime-ulje-za-kosu

Kรฉrastase Elixir Ultime ลกampon je prozirne tekuฤ‡e teksture koja pomalo podsjeฤ‡a na ulje. ล ampon se vrlo brzo zapjeni te ga je lako ravnomjerno nanijeti na povrลกinu ฤitavog vlasiลกta. Nakon ispiranja ลกampona, kosa je sjajna i izrazito mekana. Poลกto imam kosu koja se inaฤe masti treฤ‡i dan nakon pranja, oduลกevila sam se spoznajom da je moja kosa ฤista i ฤetvrtog dana nakon pranja ลกto se inaฤe nikada ne deลกava. Sva je ฤetiri dana kosa bila svilenasto mekana i leprลกava. 

Nakon ลกamponiranja kose koristim i njegujuฤ‡u masku iz razloga ลกto sam se nedavno blajhala i mojoj je kosi potrebna neลกto intenzivnija njega.  Kรฉrastase Elixir Ultime maska gelaste je formule i divne bijele boje obogaฤ‡ene sitnim shimmerom ลกto dodatno ฤini koriลกtenje ovog proizvoda luksuznim ฤinom. Veฤ‡ je nakon prvog koriลกtenja ova maskica postala mojim favoritom, doslovno me oborila s nogu svojim djelovanjem. Nakon ลกto sam isprala kosu, ona je bila neodoljivo meka - ne sjeฤ‡am se kada mi je kosa zadnje bila toliko barลกunasta. Dodatno me oฤarala ฤinjenica da kosa nije takva samo nakon pranja nego i danima nakon. WOW! 

Kao posljednji korak u njezi i ฤiลกฤ‡enju kose koristim njegujuฤ‡a ulja. Do sada sam isprobala mnogobrojne verzije ulja za kosu ; od onih jeftinih, do vrtoglavo skupih. Ali Kรฉrastase Elixir Ultime verzije je neลกto sasvim drugaฤije od konkurentnih proizvoda. Ovo ฤudo u tubici ฤini kosu svilenkasto mekom, sjajnom i leprลกavom - bez sljepljivanja ! Osim toga, oduลกevio me i s time ลกto pruลพa efekt kamufliranja oลกteฤ‡enja kose kao npr suhih oลกteฤ‡enih vrhova. 

Kรฉrastase-Elixir-Ultime-maska-za-kosu

Nakon koriลกtenja Kรฉrastase Elixir Ultime trojca, kosa izgleda kao da ste taman izaลกle iz skupocjenog frizerskog salona ! Kombinacija ovih proizvoda ฤine kosu sjajnom i mekanom, a taj efekt traje danima. Joลก jedna zajedniฤka stavka Elixir Ultime proizvoda je i neodoljivi, bogati miris koji se na kosi zadrลพi do iduฤ‡eg pranja. Oduลกevljena sam ovim Kรฉrastase proizvodima te ฤ‡u definitivno kupiti i full size verzije. Moj favorit iz ovog luksuznog seta je definitivno ulje za kosu koje me oduลกevilo svojim djelovanjem. Ukoliko imate suhu kosu kojoj je potrebna bogata njega, toplo vam preporuฤujem da isprobate proizvode iz Kรฉrastase Elixir Ultime linije. Sigurna sam da ฤ‡e vas proizvodi oฤarati svojim djelovanjem !

Jeste li veฤ‡ isprobale neลกto od Kรฉrastase asortimana ?

Hvala na ฤitanju, xoxo
chanelandrebel-potpis

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na ฤitanju posta i komentaru ! :)