✨Oriflame Giordani Gold MasterCreation puder & ruž✨

veljače 18, 2019


Do sada sam imala prilike isprobati mnoštvo Oriflame proizvoda, a favoriti su mi definitivno proizvodi iz The One te Giordani Gold kolekcija. Novitet kod Giordani Gold kolekcije jesu MasterCreation proizvodi čija je glavna misija poboljšati izgled kože, pružiti joj hidratizaciju, zdravi sjaj te je pomladiti. Klinički dokazani sastojci pomažu u borbi sa čak osam znakova starenja kože te koži daju 5 x svježiji izgled. Giordani Gold je luksuzna linija proizvoda čiji kvalitetni sastojci već godinama njeguju i uljepšavaju kožu korisnicama Oriflame kozmetike. Pošto imam jako pozitivna iskustva sa Giordani Gold proizvodima, imala sam vrlo visoka očekivanja o MasterCreation tekućem puderu i ružu. Ako te zanima da li su ovi noviteti zadovoljili moja očekivanja, nastavi s čitanjem.


Oriflame Giordani Gold MasterCreation tekući puder nalazi se u staklenoj ambalaži koja sadrži 30mL proizvoda. Bočica od mutnog stakla, kao i zlatan obruč ispod čepa, daju MasterCreation puderu dodatnu dozu elegancije i profinjenosti. Ambalaža MasterCreation pudera me jako podsjetila na Liquid Silk (klik za recenziju). Jedina razlika, osim natpisa naravno, jest u aplikatoru.Giordani Gold Liquid Silk puder dozira se pomoću pipete, dok se MasterCreation verzija dozira putem pumpice. Moram Vam priznati da mi se čak i više sviđa doziranje pumpicom jer je ono jednostavnije,ipreciznije.


Formula MasterCreation pudera je vrlo gusta, kremasta i jako pigmentirana. Nakon što se puder nanese na lice, on gubi tu moć pigmentacije. Iskreno - meni se to svojstvo još i više sviđa iz razloga što volim da puder prekrije sve nedostatke, a da ne izgleda kao maska na licu. Puder se savršeno stopi s prirodnim tenom te je iznenađujuće vrlo lagan na licu (zbog gustoće sam mislila da će biti težak na licu kao što je to npr Colorstay ili Dermacol puder). 

Pošto je puder guste formule, primjetila sam da ga je najbolje nanijeti kistom za podlogu. Pošto obožavam flawless finish, nakon nanošenja i blendanja.spužvicom prođem kroz cijelo lice kako bi se sve stopilo u cjelinu te kako bih se riješila viška proizvoda. 

MasterCreation puder sadrži posebnu hranjivu mješavinu koja njeguje kožu i čini je hidratiziranom. Ekstrakt bijelog božura pruža dodatnu njegu koži, dok serum biljnog podrijetla hrani kožu i pomaže u njenoj obnovi. Puder sadrži i SPF 18 koji štiti kožu od štetnog djelovanja Sunčevih zraka kao i ProSkin Pollution Shield koji poput štita brani kožu od štetnih utjecaja iz okoline. 

Puder doista čini lice svježim i mladolikim. Kompleks za korekciju tena kamuflira sive i neujednačene dijelove tena te naglašava mladenački, sjajan izgled. Oriflame tvrdi kako puder posebno djeluje na područja opuštene kože, no to nisam mogla testirati jer nemam takvu kožu. 


Giordani Gold MasterCreation puder dolazi u sedam nijansi, a ja sam se odlučila za " Soft Vanilla ". Kada sam tek otvarala Oriflame paketić i vidjela kako puder izgleda, zabrinula sam se da mi nijansa neće odgovarati. Puder u bočici izgleda jako svijetlo, no puder je ustvari nešto tamniji (možda izgleda svjetlije zbog takve bočice). 

MasterCreation puder me oduševio svojim djelovanjem. Imam normalnu kožu sa suhim dijelovima (obrazi) te je ovaj puder kao stvoren za moju kožu. Puder je srednje pigmentiran, no ukoliko želite prekriti nedostatke u potpunosti, nećete imati problema s nadogranjom (bez cakey efekta). Ono što me očaralo kod ovog Giordani Gold pudera je divan, glowy finish koji doista skida i do nekoliko godina vašem licu ;) U zadnje vrijeme obožavam hidratantne pudere koji koži pružaju sjaj - te je ovaj puder definitivno na vrhu mojih omiljenih zimskih podloga. Preporučila bih ovaj puder osobama sa normalnom i suhom kožom lica, te za zreliju kožu. Smatram da se baš i neće slagati sa masnom kožom zbog sjajnog finisha. 

Oriflame MasterCreation tekući puder na mome licu traje čitav dan, bez potrebe za popravljanjem. Čak štoviše, rekla bih da sa svakim satom nošenja on izgleda divnije. Puder je čudesan te sam sigurna da će oduševiti svaku šminkoljupku koja se odluči na kupnju - MasterCreation podloga dostupna je po cijeni od 144 HRK, no moja Vam je preporuka da je uhvatite na nekoj od odličnih Oriflame akcija i uštedite ;)

ZANIMLJIVOST Oriflame stručnjaci stvarali su savršenu formulu ovog pudera čak pet godina - WOW ! Brinuli su o svakoj sitnici i, prema mojem skormnom mišljenju, doveli puder do savršenstva !


Oriflame Giordani Gold MasterCreation ruž za usne dolazi u najdivnijoj ambalaži ikad. MasterCreation ruž nalazi se unutar metalne, zlatne ambalaže čije je dno prepuno Giordani Gold natpisa tj. loga. Dizajn je izuzetno elegantan i savršeni modni dodatak svakoj torbici. Dizajn me podsjetio na luksuzni Guerlain Kiss Kiss, no moram priznati da mi se Oriflame verzija čak i više sviđa. MasterCreation ruž je definitivno odnio titulu najljepšeg primjerka ruža u mojoj 'skromnoj' kolekciji. Šminkanje uz ovog ljepotana poprimilo je novu razinu glamura - kada koristite MasterCreation ruž, osjećati ćete se kao prava damaRuž je klasične forme na odvrtanje te sadrži 4g proizvoda. 


Raskošni MasterCreation ruž za usne istovremeno čuva vitalnost i mladenački izgled usana dok im diskretno daje punoću i njegu. Prednosti ovog neodoljivo krematsog ruža vidljive su odmah, kao i nakon nekog vremena korištenja. Ruž je s dodatkom biomimetičkih peptida i hidratantnih sastojaka koji će vaše usne učiniti ljepšim nego ikada. MasterCreation ruž je kreiran pomožu youth-boosting formule koja poboljšava vitalnost usana te im daje zdravi, mladenački sjaj. Obogaćen je i Ageless esencijom koja hidratizira usne i daje im dugotrajnu punoću.  


Giordani Gold MasterCreation ruž za usne dolazi u deset damskih nijansi, a ja sam se odlučila za 'Noble Nude' - divnu, nude nijansu sa primjesom roze boje. Ruž je izuzetno kremaste formule te je osjećaj na usnama kao da ste nanjeli balzam, a ne ruž. Ruž je divnog shiny finisha koji vizualno daje volumen i punoću vašim usnama. Ruž je klasičnog izgleda sa špičastim vrhom uz koji ćete precizno moći nanjeti ruž, čak i bez liplinera. Kao što možete i vidjeti na swatchu iznad, ruž je izuzetno pigmentiran te ga nije potrebno nadograđivati. Ruž se ne suši u matte finish te nije vodootporan što znači da se prenosi na predmete i da ga je potrebno nadograđivati nakon ića i pića. Svejedno - opraštam mu tu 'manu' s obzirom na druge značajke koje ga čine idealnim partnerom za hladniji dio godine. Ruž je ugodan na usnama, sadrži SPF 20, usnama daje divnu pigmentiranu boju i volumen. WOW ja sam oduševljena !


Na slici iznad možete vidjeti kako Oriflame MasterCreation proizvodi izgledaju u akciji. Ponavljam - nijansa ruža je Noble Nude, a nijansa pudera 'Soft Vanilla'.

Bravo Oriflame na još jednoj vrhunskoj liniji proizvoda, ne prestajete me oduševljavati ! Luksuzni sastojci MasterCreation linije mojoj su koži pružili njegu, hidratizaciju, zaštitu od štetnih utjecaja iz okoliša te sunčevih zraka uz savršenu pigmentaciju. Nemam niti jedne jedne zamjerke te Vam toplo preporučujem da pružite šansu Oriflame proizvodima, neće Vas iznevjeriti.

Koji su Vaši omiljeni Oriflame proizvodi ? Jeste li već isprobale nešto od MasterCreation linije ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)