✨NYX Slip Tease lak za usne✨

veljače 16, 2019


Jedna od najvećih gnjavaža u zimsko doba jesu suhe i ispucale usne. Koliko god da ih mažemo raznim balzamima i rješavamo se odumrlih stanica kože peelingom, one će na prvi dašak hladnoga zraka biti suhe. Takvo stanje usana je najveći neprijatelj matte tekućim ruževima koji još dodatno naglase tu suhoću i svaku boricu na koži usana. Pošto sam odustala od mučenja usana s matte ruževima, odlučila sam pronaći proizvod koji će 'kamuflirati' suhoću usana. Pretraživala sam Notino webshop i primijetila kako od nedavno sadrže i NYX kozmetiku. Nyx professional makeup je brend koji je savršen za sve osobe koje uživaju u umjetnosti šminkanja. U NYX asortimanu nalaze se razni proizvodi visoke pigmentacije, duge trajnosti te izuzetno kreativnog pakiranja. Do sada sam isprobala dosta proizvoda toga brenda, no ovoga puta za oko mi je zapeo jedan proizvod za usne. Riječ je o Slip Tease laku za usne koji jamči dugotrajnost, intenzivnu boju, hidratizaciju i veći volumen usana.  Pomislila sam kako je riječ o savršenom zimskom ružu i odlučila ga isprobati. 


NYX Slip Tease lak za usne dolazi u prozirnoj ambalaži s tamno srebrnim čepom te sadrži 3mL proizvoda. Pakiranje je minimalističko, a vrlo elegantno - daje dojam kako je riječ o proizvodu višeg cjenovnog ranga. Nakon što odvrnete čep, primijetiti ćete neobičan aplikator koji podsjeća na figuru pješčanog sata. Prvi se put susrećem s aplikatorom ovoga tipa, pa nisam znala što očekivati - u isto vrijeme mi je izgledao jako nepraktično, a s druge strane revolucionarno. Kada sam prvi put nanijela ruž na usne, shvatila sam da je aplikator izrazito precizan. Gornja kuglica savršenih je dimenzija za iscrtavanje vanjskih lukova usana, a u kombinaciji s donjom kuglicom popunjavanje usana je vrlo brzo i praktično.


✨ Sastav : Mineral Oil/Paraffinum Liquidum/Huile Minérale, Polyisobutene, Microcrystalline Wax/Cera Microcristallina/Cire Microcristalline, Myristyl Lactate, Silica Dimethyl Silylate, Caprylyl Glycol, BHT, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Phenoxyethanol, Fragrance/Parfum, Limonene, Barium Sulfate (CI 77120). MAY CONTAIN (+/-): Red 7 (CI 15850), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891), Red 6 (CI 15850).

Zajednička karakteristika svih NYX Professional Makeup proizvoda za usne jest visoka pigmentacija. Do sada sam isprobala tri njihove linije ruževa (Liquid Suede, Lip Lingerie i Slip Tease) te su sve tri linije maksimalno pigmentirane, a tekstura im je različita da različitija ne može biti. Naravno, ni Slip Tease linija nije iznimka. Ruž je visoko pigmentiran te guste teksture koja se vrlo lako nanosi na usne. Formula je lagana na usnama i suši se u satenski finish koji zadržava glossy film. Ono što me oduševilo kod Slip Tease ruža je to da, iako ima glossy finish, nije ljepljiv. Ruž nije vodootporan te se prenosi na predmete i potrebno ga je popravljati nakon jela. Još jedna karakteristika koju jednostavno moram spomenuti je miris. Slip Tease linija ruževa miriši na vaniliju, a nazire se i miris mente - savršeno ! Definitivno ogroman plus od mene, što se mirisa tiče :)




✨DVOBOJ : SLIP TEASE VS LIP LINGERIE✨


Odlučila sam usporediti karakteristike Slip Tease sa Lip Lingerie tekućim ružem za usne pošto je upravo ovo najpopularnija linija NYX ruževa. Nijansa Lip Lingerie je 'Teddy', a Slip Tease 'Motel Dreams'. Dakle, odmah kod dizajna proizvoda možete vidjeti sličnost - prozirna tubica s tamnijim čepom. Aplikatori su sasvim različiti ; ST sadrži aplikator u obliku pješčanog sata, dok je kod LL riječ o 'doe foot' aplikatoru (dug, ravan i lagano zakrivljen na vrhu). 

Formule ruževa su prilikom nanošenja gotovo identične ; guste i potpune pigmentacije (ruževe nije potrebno nadograđivati). No, kad se ruževi osuše primjetiti ćete da su potpuna suprotnost. Lip Lingerie ruž se suši u matte finish i dosta naglašuje suhe dijelove kože (vidljivo na slici ispod), dok Slip Tease ostaje iste teksture kao kod nanošenja ; glossy & shiny. Primjetila sam i da Lingerie ruževi imaju sklonost stvoriti 'patchy' dijelove, dok je kod Slip Tease ruževa formula ravnomjerno pigmentirana. Trajnost ruževa je također totalna suprotnost : Lip Lingerie će na usnama trajati čitav dan bez obzira na iće i piće, dok se Slip Tease prenosi na predmete.

Swatch iznad 'Teddy', swatch ispod 'Motel Dreams'

Ukoliko ste u potrazi za matte tekućim ružem savršene pigmentacije i još bolje trajnosti - odaberite Lip Lingerie. Ukoliko pak više preferirate sjajan finish na usnama i vizualno punije usne - odaberite Slip Tease. 

Veliki plus za NYX brend ide i činjenici kako sve linije njihovih proizvoda sadrže ogroman raspon nijansi - od nježnih, nude pa sve do ludih, neon nijansi. Na Notinu možete birati između 12 Slip Tease nijansi te čak 22 nijanse Lip Lingerie ruževa. Da, dvadeset dvije ! WOW :) 

 Nijansa Slip Tease u nijansi 'Motel Dreams'

Slip Tease lak za usne je opravdao moja očekivanja te sam dobila sve što sam i tražila ; vrhunsku pigmentaciju, glossy finish i ne isušivanje usana. 'Motel Dreams' nijansa se definitivno provukla na sam vrh mojih omiljenih zimskih ruževa te ću svakako nabaviti još barem nekoliko nijansi ovog ruža.

Koristite li NYX kozmetiku ? Koji je vaš omiljeni NYX proizvod ? 
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Veliki sam fan matt završetaka i fakat sam teška za bilo što sjajno na usnama a da nije labelo tako da usprkos krasim nijansama koje sam odma išla škicnuti na Notino matt je ipak No1...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super recenzijaaa :) ja imam Lip lingerie i jako mi isušuje usne, možda bih mogla probati ovu novu liniju mada nisam fan 'glossy' usnica ahah! :*

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)