✨ Moja Oaza ; Krema za Lice & Balzam za usne ✨

svibnja 06, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila recenziju dva Moja Oaza proizvoda koja sam dobila na testiranje prije nekoliko tjedana! Riječ je o kremi za lice te balzamu za usne. Prije nego što krenem sa recenzijom, ukratko ću Vas upoznati sa ovim brendom!  Moja Oaza mjesto je gdje svi oni koji vjeruju u snagu prirode, pomognute inovativnom tehnologijom, mogu pronaći nešto za sebe, za svoju vanjsku ljepotu, te prirodan i njegovan izgled. Ovaj brend sastoji se od ponajboljih stručnjaka (svaki u svom području) : dermatologa, farmaceuta, procjenitelja sigurnosti i tehnologa sa jedinstvenom misijom : biti promjena koja mijenja Hrvatsku !  


Veliki sam obožavatelj prirodne kozmetike te sam jedva čekala isprobati nešto od 'Moja Oaza' asortimana. Proizvode sam koristila gotovo svaki dan od kada sam ih dobila i mislim da je došlo vrijeme za opširnu recenziju. Moje dojmove kao i osnovne informacije o proizvodima možete pročitati u nastavku posta. Pa, krenimo!




Potrebna vam je djelotvorna njega i zaštita kože lica tokom čitavog dana za osjećaj prirodnog luksuza?

"Dnevna krema za lice, bogate, ali brzo upijajuće svilenkaste teksture, pruža koži zaštitu tokom čitavog dana, dubinski ju hrani i hidratizira. Formulacija je spoj suvremene tehnologije i pomno biranih prirodnih sastojaka kako bi se dobio proizvod s visokim udjelom aktivnih sastojaka prirodnog podrijetla. Sadrži esencijalne dermalne biomolekule (koži srodni sastojci): kolagen neophodan za čvrstoću i tonus kože, hijaluron koji dokazano hidratizira i ovlažuje kožu te ceramide kao gradivne jedinice staničnih membrana i zaštitnog hidrolipidnog sloja kože. Antioksidansi, ekstrakti sjemenki grožđa i zelenog čaja (bogati polifenolima) te provitamin E, pružaju koži zaštitu od slobodnih radikala nastalih djelovanjem UV zračenja, te štite kožu od prijevremenog, svjetlošću uvjetovanog starenja kože. Dragocjena prirodna ulja jojobe, badema i karite maslaca, pružaju koži svilenkastu mekoću i podatnost."

✨ DOSTUPNOST : Moja oaza
✨ KOLIČINA : 50 mL
✨ CIJENA : 90.00 HRK
✨ SASTAV : AQUA, ISOAMYL LAURATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, CETEARYL ALCOHOL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, PANTHENOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL STEARATE CITRATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED WAX, JOJOBA ESTERS, POLYGLYCERIN-3, ACACIA DECURRENS FLOWER WAX, TOCOPHERYL ACETATE, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, ALLANTOIN, SODIUM HYALURONATE, VITIS VINIFERA SEED EXTRACT, XYLITYLGLUCOSIDE, ANHYDROXYLITOL, XYLITOL, SOLUBLE COLLAGEN, PHOSPHOLIPIDS, SPHINGOLIPIDS, PHENOXYETHANOL, CANDELILLA/JOJOBA/RICE BRAN POLYGLYCERYL-3 ESTERS, GLYCERYL STEARATE, PARFUM, CAPRYLYL GLYCOL, XANTHAN GUM, ACACIA SENEGAL GUM, SODIUM STEAROYL LACTYLATE, GLYCERYL CAPRYLATE, TOCOPHEROL, SODIUM PHYTATE, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, LACTIC ACID, CITRIC ACID, CI 16255, SODIUM CHLORIDE, SODIUM SULFATE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE


Krema za lice (kolagen&ceramidi) dolazi u bijeloj, plastičnoj ambalaži sa pumpicom. Vrlo praktično i travel friendly pakiranje ! 😀 Pumpica vrlo precizno dozira proizvod, taman onoliko koliko Vam je potrebno za nanos na površinu čitavog lica. Tekstura proizvoda je gusta, no vrlo se lako razmazuje. Sviđa mi se što se krema brzo upije u kožu te ne ostavlja masni trag. Upravo zbog toga bih rekla da je odlična baza prije šminke (tj. tekućeg pudera).  Kremicu sam nanosila ujutro i navečer na čistu kožu lica i vrata (odlično se snalazi i kao dnevna i kao noćna krema). Već nakon prvog korištenja, primjetila sam da mi je koža mekana poput svile i vidno hidratizirana. Nakon nekoliko dana uzastopnog korištenja, mogu Vam priznati da mi se koža preporodila. Imam dosta problema sa suhim predjelima (ispod obraza) i ova je kremica taj problem eliminirala ! WOW 😀 Miris ovog proizvoda vrlo je blag i ugodan, taman onakav kakvog preferiram kod preparativnih proizvoda. Kremica mi se veoma svidjela te bih je preporučila osobama sa normalnom ili suhom kožom lica.



Balzam za usne (kokos)


Ispucane, natečene i suhe usne?

"Balzam za usne kokos je bogate, hranjive teksture, te dugotrajno njeguje i štiti vaše osjetljive usne. Kombinacija pomno biranih sastojaka prirodnog podrijetla: hladno prešanog ulja kokosa koje djeluje antibakterijski i antivirusno, dubinski njeguje usnice i ugodne je arome, ricinusovog ulja koji umiruje, štiti i vlaži kožu, kakao maslac koji osim što izvrsno hidratizira, odlično njeguje suhu i reaktivnu kožu, te lanolin i pčelinji vosak koji štite od vanjskih utjecaja poput hladnoće, vjetra i sunca te daju balzamu bogatu teksturu."

✨ DOSTUPNOST : Moja oaza webshop
✨ KOLIČINA : 15 g
✨ CIJENA : 40 HRK
✨ SASTAV : COCOS NUCIFERA OIL, CERA ALBA, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, LANOLIN, THEOBROMA CACAO SEED BUTTER, VANILLIN, TOCOPHEROL 


Balzam za usne dolazi u bijeloj,plastičnoj teglici s čepom na odvrtanje. Unutar teglice nalazi se podložak koji dodatno štiti proizvod - vrlo higijenski i praktično  󰀀. Balzam je bijele boje, a na usnama izgleda prozirno. Klasika, no krenimo sa bitnijim karakteristikama iliti njegom usnica. 😀 Efekt koji ovaj balzam radi na usnama neusporediv je sa klasičnim mazalicama u drogerijama. Inače imam velikih problema sa ispucalim usnama i doslovce ništa mi nikada nije pomoglo. Barem ne do sada ! Moja Oaza balzam učinio je moje usne mekšim nego ikada, a učinak je trajao doslovce cijeli dan. Obožavam koristiti ovaj proizvod kao bazu prije tekućih ruževa jer tada ne moram brinuti o (često bolnim) suhim usnama. Osim fenomenalne njege, oduševio me i miris kokosa koji me odmah transportirao u vruće ljetne dane ! 

Ovu podugačku recenziju završiti ću sa mojim toplim preporukama. Oba su me proizvoda oduševila te smatram da su izuzetno povoljni za rezultate koje pružaju. Kremu za lice i balzam za usne možete naručiti putem Moja Oaza webshopa : KLIK1, KLIK2; a ostatak ponude možete škicnuti klikom na ovaj link KLIK3
PR proizvodi*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)