✨ Oriflame The One Eyeliner Stylo 'Teal' & 'Purple' ✨

veljače 22, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Danas vam tipkam svoje dojmove o Oriflame The One tuševima u nijansama 'Teal' i 'Purple'. Mislim da ste svi već dobro upoznati sa činjenicom da obožavam tuševe u boji ! U kolekciji imam žuti, plavi, sivi, smeđi, ljubičasti, zeleni, zlatni, srebrni... Gotta catch 'em all ! :D Već sam upoznata sa Oriflame The one tuševima (recenziju možete pročitati ovdje KLIK) te sam s uzbuđenjem krenula na isprobavanje i verzije u olovci. Ukoliko Vas zanima kako su mi se svidjeli Eyeliner Stylo tuševi, nastavite s čitanjem!


POSTOJANA DEFINICIJA UZ THE ONE TUŠ ZA KAPKE

The ONE tuš za kapke osigurava preciznost i 24-satno trajanje.* Intenzivno pigmentirane formulacije s tankim vrhom aplikatora, s lakoćom nanosi boju snažnog inteziteta.

Nijanse : Black, Brown, Purple, Teal
Količina : 0,8 ml
Cijena : 69,00 kn 39,90 HRK

Intenzivni pigmenti za snažan intenzitet boje - 99% ocjena korisnica**

Meki vrh tuša omogućuje kreiranje glatke, precizne crte bez razmazivanja u jednom pokretu. Pogodan za osobe koje nose kontaktne leće. Oftalmološki testiran.

Swatchevi od gore prema dolje : Teal, Purple
 
Oriflame The One Eyeliner Stylo tuševi dolaze u jednostavnom pakiranju sa obojenim dnom koji prikazuje realnu nijansu tuša. Prva stvar koja me oduševila kod ovih tuševa jest precizan i tanak aplikator s kojim možete dobiti sharp AF liniju ! Eyeliner Stylo tuševi dolaze u četri nijanse, a ja sam isprobala 'Teal' i 'Purple'. Teal je smaragdno zelena, a Purple tamnoljubičasta nijansa. Obje nijanse su izrazito bogate i pigmentirane te je dovoljan samo jedan potez za nanošenje. Trajnost na očima je zadivljujuća ; tuševi su izdržati cijeli dan bez razmazivanja ili preslikavanja. Zbog vrlo preciznog aplikatora i jednostavnog nanošenja, smatram da je ovo odličan proizvod za početnike i one koji nisu toliko vješti sa tuševima! Sve u svemu - imate moje preporuke i za ovaj Oriflame proizvod ; odličan omjer cijene i kvalitete!


Koristite li tuševe u boji ili samo klasičan crni?

PR proizvod*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

3 komentari

  1. Inače koristim crni,a za posebne prigode stavim zlatni ili srebrni sa šljokicama

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledala sam ih u katalogu i dvoumila se....idući put naručujem :)

    OdgovoriIzbriši
  3. sad sve cesce koristim neke u boji iako ce mi crni uvijek bit najdrazi. ono kaj mene zanima je kolko brzo se osuse? sve ovakve tuseve koje sam imala sam nakon 2 tjedna bacila jer se jednostavno aplikator osusi i nema vise koristi...
    al boje izgledaju odlicno :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)