⛄🎁🎅 BLOGMAS #8: Three MakeUp Looks 🎅🎁⛄

prosinca 12, 2017


Ho,ho,ho heelou svima! Dobrodošli na BLOGMAS - izazov u kojem sam trebala pisati post svaki dan od 1. do 24.12. Nažalost, upala sam u neodgodive obaveze pa malo kaskam. Trenutno mi je nemoguće objavljivati post baš svakog dana, no truditi ću se objavljivati čim češće. Tema današnjeg posta ponovno je beauty tematike : pokazati ću Vam svoja tri posljednja IG looka. Prvi look je pravi Božični : lagani cut crease, zlatne šljokice i crveni ruž. Zvijezda drugog looka je plavi tuš za oči, a u trećem (današnjem) je glavna tema colour blocking! Bez daljnjeg odugovlačenja - krenimo na post.

✨ X-MAS GLAM✨ 

Sigurna sam da je većini Vas asocijacija na blagdane i Božićno doba crveni ruž. Iako mislim da mi crvene nijanse na usnama ne stoje bog zna kak' - odlučila sam Vam pokazati kako izgleda moja idealna verzija XMAS GLAM-a :D Koristila sam Giordani Gold Liquid Silk tekući puder*, catrice liquid camouflage korektor u nijansi 10, W7 Honolulu bronzer, wet'n'wild highlighter & Avon fiksator. Na očima sa kreirala lagani cut crease sa Maybelline The nudes paletom, nanjela Rimmel Wonder Wing tuš* za oči te Oriflame No Compromise maskaru*. Kako bih dobila još dramatičniji look, nabacila sam svoje omiljene Ardell Demi Wispies trepke. Na usnama je combo essence crvenog liplinera iz LE kolekcije 'we are..' te Golden Rose tekućeg ruža u nijansi 09.


✨ I'M BLUE DA BA DEE DA BA DAA✨

Golden Rose plavi tuš za oči sam kupila davno, no rijetko kada se odvažim nanjeti ga. Konačno mi je dosadilo gledati ga na dnu torbice i rekla sam 'it's your time to shine' :D. Nemam pojma zašto ga češće ne koristim, tuš je stvarno dobar. Ima vrlo precizan aplikator te je lako rukovati s njime. No, ovdje ću stati da se ovo ne pretvori u recenziju hahah (ako Vas ipak zanima recenzija, tipkajte mi u komentarima). Osim GR Matte Blue tuša, koristila sam MUR paletu za obrve, Coastal Scents 88 Color EyeShadow paletu, Giordani Gold tekući puder*, wet'n'wild liquid catsuit tekući ruž u nijansi 'Give me Mocha'. Highlighter je ustvari combo nijansi iz essence made to sparkle palete.

✨ PURPLE VS. ORANGE✨

Danas sam odlučila napraviti jedan colour blocking look i to sa ljubičastim i narančastim sjenilima. Tako mi je žao što nemam bolje fotke jer sam bila prezadovoljna krajnjim rezultatom, no eto - takav je dan (combo kiše, moje nefotogeničnosti i bojkot kamere-.-). Ljubičasto sjenilo je iz MUR palete Give them Nightmares, a orejnđ je ustvari MUR mono sjenilo 'Get ready!'. Tekući puder je Farmasi VFX pro*, H&M bronzer, essence hololighter highlighter*, a ostali proizvodi se ponavljaju iz prošlog looka : fantastičan Rimmel Wonderwing tuš*, wetnwild 'give me mocha' ruž (combo sa w7 nude lip twisterom) te MUR paleta za popunjavanje obrva medium/dark.



Koji Vam se look najviše svidio? Tipkajte mi u komentare!
XOXO, 

Proizvodi označeni sa zvijezdicom su PR proizvodi*.

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)