✨ One Brand MakeUp | wet'n'wild✨

studenoga 29, 2017


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila još jedan 'One Brand MakeUp' post : slobodno pročitajte i prethodne dijelove ➡ Rimmel | Maybelline. Sjećam se kako sam prije nekoliko godina željno iščekivala da se wet'n'wild pojavi i u našim drogerijama. Onog trenutka kada je stigao pokupovala sam gotovo cijeli asortiman. 😀 Isprobala sam stvarno puno njihovih proizvoda i mogu vam reći da je wetnwild jedan od kvalitetnijih brendova u našim drogerijama. Ovaj sam post zamislila kao mini recenzije proizvoda + konačan look. Pošto ima dosta proizvoda neću duljiti sa uvodom pa krećemo odmah na post! Let's gooo...


Osnovni korak pri svakom šminkanju jesu primeri : o bazama sam vam napisala opširan post (osnovna podjela, kako odabrati pravilan primer za vaš tip kože itd) pa kliknite na ovaj link KLIK za više informacija. Coverall primer za lice je jedini drogerijski primer koji stvarno produlji trajanje tekućeg pudera na licu. Na prvu mi se nije svidio zbog dosta intenzivnog mirisa, no to mu je i jedina mana. Sviđa mi se kako napravi lagani film na licu pa puder sjeda bez problema. Cijena mu je 38HRK. Holy grail proizvod što se primera za kapke tiče jest svakako photofocus baza - davno sam ga recenzirala pa ću vam linkati sliku swatcheva da vidite o čemu pričam KLIK. Na prvoj slici prva četiri swatcha napravljena su bez ikakve podloge, dok su ostala četiri sa wet'n'wild bazom. Mislim da je već ovdje uočljiva razlika u pigmentaciji. Druga slika nastala je par sati nakon swatchanja i možete vidjeti da su sjenila s primerom još uvijek jednako pigmentirana, dok su sjenila bez baze izblijedila. Uz ovaj primer ne moram brinuti o blijeđenju sjenila ili nakupljanja u pregibu kapka. Toplo Vam preporučujem ovaj proizvod ako muku mučite sa masnim kapcima - definitivno je riječ o drogerijskom dragulju. O color correcting paletici korektora sam vam također već pisala, no da utvrdimo gradivo : paleta sadrži tri korektora (rozi za prekrivanje  podočnjaka, zeleni za neutraliziranje crvenila te klasičan bež) i jedan kremasti highlighter. Odlična paleta koju sam kupila po drugi put, no u zadnje vrijeme češće koristim essence verziju. Razlog zašto je taj što je essence paleta nešto mekša te se korektori brže blendaju. No svejedno mislim da je riječ o odličnom proizvodu kojeg često koristim i na klijenticama.


Nakon što sam nanjela bazu na lice i kapke (setiram bazu s transparentnim puderom kako bi produljila trajnost) nanosim photofocus tekući puder čiju recenziju možete pročitati ovdje KLIK. Moji se dojmovi nisu promjenili (osim što sam se naviknula na miris) te je ovo moj omiljeni tekući puder za izlaske ili svečanije prigode. Moć prekrivanja je srednja, nema fleš beka, dugotrajan je i daje lagani 'glowy' finish. Cijena proizvoda je 55 HRK. Contour stick i ja družimo se već godinama - s ovim proizvodom mi je najlakše iscrtati konture ( i najbrže lol). Nisam baš fan 'highlight' nijanse, no zato 'contour' OBOŽAVAM! Sviđa mi se kako nijansa nije narančasta (kao većina, wtf?!) nego daje prirodan look. Pošto sam pri kraju contour nijanse planiram ponovnu kupnju! Definitivno najbolji contour stick na našem tržištu. S photofocus korektorom nažalost nisam na ti. Koristila sam ga nekoliko puta do sada i nije me baš oduševio - dosta je suh, teško se blenda no stupanj prekrivanja je solidan. Dati ću mu još jednu šansu pa ću Vam napisati edit - ako se išta promjeni :)


Paleta za obrve je dosta dugo bila u mojim favoritima - dosta govori činjenica da sam potrošila i kupila čak tri palete! Vosak, na vrhu palete, ne koristim.  However, ove dvije nijanse za obrve su odlične. Najčešće paletu koristim tako da pomješam obje nijanse, no to ovisi o mojoj trenutnoj boji za kosu. Što se glittera tiče - nop, nije vrijedno pažnje. Ja sam se zaletila i kupila skoro sve nijanse : najgora pogreška ikad. O ovom divnom iskustvu možete čitati ovdje : KLIK. Kod blogokolegice Lux Lucis pročitala sam kako ih koristi u unutrašnjem kutu oka te ih sada samo tako i koristim (srebrnog i zlatnog, ostala tri skupljaju prašinu). Ne preporučujem.


I došli smo do najzanimljivijeg dijela posta (barem meni lol) : tekući ruž, highlighter & rumenilo. Prije nekoliko mjeseci na naše su tržište stigli Liquid Catsuit tekući ruževi te su ih gotovo sve blogerice isprobavale i hvalile. Ja sam, po običaju, ruževe kupila tek kada se HYPE smanjio. Uzela sam samo jednu nijansu jer doslovno plivam u ruževima i nemam ih više gdje strpat xD. Uglavnom, nijansa koju ja imam je 'Give me Mocha' i moji dojmovi nakon nekoliko korištenja su : ultra pigmentiran ruž, dugotrajan i vodootporan! Također nijansa mi se jaaako sviđa te je ovo postao moj omiljeni dnevni ruž. O wetnwild highlighterima ste se sigurno već naslušale hvalospjeva - naravno, i ja nastavljam u istom tonu. Precious Petals nijansa je divan zlatni highlighter koji će zaslijepiti svakog hejtera koji vam se pokušava približiti. Na dodir je mekan te se u nekoliko poteza dobije taj zasljepljujući efekt kojem svi težimo. Toplo preporučujem ovaj proizvod svakoj curki koja obožava highlightere sa jačim glow efektom. Sigurna sam da vas neće razočarati. Još jedan odličan wetnwild proizvod su svakako rumenila. O rumenilima imam samo riječi hvale : nisu previše pigmentirana pa ih lagano možete nadograđivati, bez problema se nanose i blendaju te na licu izgledaju prirodno - sve što tražim od rumenila.


Na slici iznad možete vidjeti kako svi proizvodi izgledaju u akciji. Nažalost nemam wetnwild paletu sjenila (osim šarene 'Art in the Streets' s kojom ćemo se družiti nekog drugog puta) ni maskaru pa sam koristila Rimmel Wonder'Fully real maskaru + Magnif'eyes nude edition paletu. Proizvodi koje bih vam preporučila su : baza za lice, baza za kapke, CC paletu korektora, tekući puder, contour stick, paletu za popunjavanje obrva, tekući ruž, highlightere te rumenila. Proizvodi koji nisu vrijedni pažnje jesu mono glitteri. Korektor mi je meh - moram ga još testirati kako bih vam mogla dati konketne dojmove. Sve u svemu mislim da je wetnwild odličan brend te Vam svakako preporučujem da isprobate njihove proizvode (ukoliko još niste).

Što mislite o ovom brendu ? Koji je vaš omiljeni wetnwild proizvod?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)