💎essence made to sparkle paleta highlightera 💎

studenoga 28, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Jutros sam Vam na FB stranici predstavila novu essence LE kolekciju 'made to sparkle' (KLIK za objavu). Posljednja ovogodišnja essence LE kolekcija obiluje shiny proizvodima koji će Vam pomoći pri kreiranju blagdanskih lookova. Ja, kao najveći fan essence limitiranih kolekcija, morala sam uzeti barem jednu stvarčicu (na no-buy režimu sam jel). Naravno da je to bila paleta highlightera - zar ste sumnjali?! Odmah nakon kupnje pohvalila sam se na instagramu i dosta vas je bilo zainteresirano za ovaj proizvod pa sam požurila s recenzijom. Prvo ću Vam reći nekoliko osnovnih podataka o paleti, pokazati swatcheve te kako highlighteri izgledaju na licu! Let's goooo...



Paleta highlightera dolazi u plastičnom pakiranju koje ima proziran gornji dio (my fav). Na samom poklopcu nalazi se naziv kolekcije 'made to sparkle' te mnoštvo srebrnih dijamantića [emo/scene kid in me is pleased]. Paleta sadrži četiri pastelna highlightera koji imaju prismatic finish. Paleta highlightera je dostupna u samo jednoj nijansi '01 don't let anyone ever dull your sparkle'. Za cijenu od 30 HRK dobiti ćete 7,7 g proizvoda. 


Prva nijansa u paleti je zlatni highlighter koji je MUST HAVE za nadolazeće blagdane. Prva asocijacija na Božić mi je crveni ruž i zlatne nijanse na kapcima te highlighter u istim tonovima. I pokloni ispod bora. I francuska salata. Huuuh, nego vratimo se mi na recenziju! hahah 😀  Pored zlatnog nalazi se duochorome čudo koje je  bijele boje, no sadrži lila čestice koje se presijavaju. Na isti način je napravljena i treća nijansa, no s pinky česticama. Četvrta nijansa je pastelno zelena nijansa sa srebrnkastim odsjajem. Ova me paletica podosta podsjetila na Unicorn Heart zbog pigmetacije i samih nijansi. Također - rekla bih da je ova paleta sestra 'Prismatic rainbow' no u pastelnoj verziji. 



Potrudila sam se koristiti većinu highlightera iz palete u današnjem looku, no kao što i sami znate dosta je zahtjevan posao uhvatiti taj glow. Uglavnom, ispod obrve je 3. nijansa (bijeli highlighter s rozim česticama) kao i na nosu, iznad gornje usne te iznad jagodica nanjela sam 2. nijansu (s plavim česticama), a preko zlatnog sjenila mrvicu zlatnog highlightera.

Sve u svemu - vrlo sam zadovoljna ovom paletom. Highlighteri su podosta pigmentirani te se bez problema nadograđuju. Sviđa mi se ideja što mogu kombinirati nijanse te ih koristiti na razne načine! Svakako ću se još poigrati s ovom paletom te vam ovim putem poručujem da skoknite do najbližeg DMa da uhvatite ovo čudo dok se nije rasprodalo. Za cijenu od 30KN (znači 7,5 kn jedan highlighter) dobiti ćete četri divna highlightera s divnim prismatic finišem. Oduševljena sam!


Jeste li isprobale nešto iz 'made to sparkle' kolekcije? Kako Vam se sviđa ova paletica?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Post ti je super.Mnogo lijepo pises, svaka ti čast ;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/11/28/sunny-autumn/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)