✨ ProvoCATRICE LE kolekcija✨

srpnja 05, 2017

Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Prije nekoliko dana na moju je adresu stigao neočekivani paketić u kojem su se nalazili proizvodi iz nove catrice LE kolekcije ProvoCATRICE. Odmah sam dobila masu pitanja vezanih uz gradation rumenilo i lash dust stoga sam odlučila predstaviti te proizvode te napisati svoje prve dojmove.



Nova Catrice Limitirana kolekcija ProvoCATRICE inspirirana je spajanjem donjeg rublja i ulične mode koja se trenutno može vidjeti na međunarodnim modnim pistama. Rublje za spavanje, na primjer, popularna slip haljina ili negliže kombinira se u moderan, svakodnevni izgled. Nježna čipka, prozirne tkanine i elegantni biseri u kombinaciji sa street style cipelama. Klasični, zavodljiv izgled rublja sjedinjen je s modernim, iznenađujućim elemenatima dodavajući svježinu modnom izričaju. Proizvodi limitirane kolekcije nude mnogo mogućnosti za savršen make-up: bez obzira bio on suptilan i romantičan ili privlačan i intenzivan. Cushion puder za usne kreira briljantne boje i mat završetak na usnama,rumenilo u prekrasnoj gradaciji boja sa svjetlim sjajem stvara svjež i blistav ten. Paleta za oči iz limitirane kolekcije kombinira boje od nježne nude, roze, fuksije do oxblood crvene.


CUSHION PUDER ZA USNE

Cushion puder za usne u rozoj i nježnoj berry nijansi pruža intenzivnu boju i stvara svilenkasti-mat završetak na usnama. Spužvasti aplikator omogućuje jednostavnu i preciznu primjenu kremaste teksture, koja je u poklopcu ruža za usne.
Cijena : 39.90 HRK


Baš sam se razveselila kada sam vidjela da sam dobila obje nijanse cushion pudera za usne [Berry Bow | Raspberry Belle]! Do sada nisam imala prilike isprobati cushion proizvode, pa me moja znatiželja odmah bacila na testiranje. Cushion ruževi sadrže spužvasti aplikator, a u poklopcu se nalazi proizvod. Ruževi se stvarno nanose ravnomjerno te imaju mat finish. Na usnama ostavljaju stain. Ukoliko vas zanimaju swatchevi, skrolajte malo niže!

GRADATION RUMENILO

Osigurava blistav ten: puderasto rumenilo ružičaste ili berry nijanse.  Svako rumenilo se sastoji od svijetlih, svjetlucavih tonova i tamnije, mat nijanse koje se stapaju zajedno u prekrasnoj gradaciji boja.
Cijena : 31.90 HRK


Proizvod o kojem ste me najviše pitale je gradation rumenilo. Nijansa na slici je Berry Bow, a dolazi i u svijetlijoj varijanti Raspberry Belle. Ovo divno rumenilo sastoji se od svijetlijeg dijela prepunog shimmera, te tamnijeg matt dijela. Ovo je jedno od ljepših rumenila u mojoj kolekciji. No, nije me samo izgled oduševio - rumenilo je veoma pigmentirano, swatch možete vidjeti na slici ispod (PS napravljen je samo jednim potezom!)


PRAH ZA VOLUMEN TREPAVICA

Bijele mikro-fine puderaste čestice pojačavaju gustoću trepavica.  Jednostavno se primjenjuju povrh maskare, a zatim se dodaje još jedan sloj maskare za nevjerojatan učinak. U kombinaciji s maskarom za volumen, tekstura u prahu osigurava nevjerojatan wow-efekt!
Cijena : 31.90 HRK 


 

Posljednji proizvod kojeg sam dobila je prah za volumen trepavica. Ovaj me proizvod jako zainteresirao jer obožavam volumen u trepavicama ! Slijedila sam upute sa catrice stranice : nanjela sam prvi sloj maskare (riječ je o essence volume stylist 18h lash extension maskari), zatim prah za volumen trepavica i drugi sloj maskare. Kao što možete i vidjeti na slici moje su trepavice stvarno dobile na volumenu! Oduševljena sam! No, ovo je tek prvo testiranje. Ispronbavati ću prah još neko vrijeme i napisati opsežnu recenziju.


Eto, to bi bili moji prvi dojmovi o ovim proizvodima. Trudila sam se pisati što sažetije kako post ne bi bio predug ! U drugom dijelu pokazati ću vam look koristeći ove proizvode 😀 

Nadam se da ste uživale u postu, čitamo se uskoro.


*PR proizvodi 

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)