Pop of Yellow #MOTD1

svibnja 07, 2016



Opet pada kiša i opet me pukla inspiracija.
Danas sam odlučila malo začiniti svakodnevni make up.
Napravila sam blagi smokey eyes sa neutralnim bojama te stavila crni tuš.
U kut oka sam stavila jarko žuto sjenilo. Sva sjenila koja sam koristila su iz coastal scents 88 palete.
Stavila sam i sloj svoje omiljene maskare [essence Plump no Clump].
Mislim da bi na ovakav make up najbolje pasao blago ljubičasti ruž ( na slikama nosim essence 09 wear berries) ili nude lip liner poput girl next door čija je cijena samo 12kn a divna je :) Sakupila sam već dosta tip essence lip linera pa ću vam natipkati i recenziju uskoro
btw, kapa je na glavi jer imam stvarno katastrofalan bad hair day hahah




You Might Also Like

2 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)