The new Beginning

travnja 18, 2016

Nikada nije kasno za novi početak, jel da?
Moje ime je Tina. Možda sam vam poznata jer sam nekoć imala blog Vogue and Strawberries. 
Tada sam bila plavuša (neponovilo se :s), bez kvalitetne opreme i sa gomilom obaveza.
Shvatila sam da trenutno nisam u najboljem razdoblju da bih se bavila blogom te sam odlučila prestati. No, kockice u mome životu su se konačno posložile i odlučila sam ponovo otvoriti blog.

Golden Sugar: MakeupRevolution

Velika sam šopingholičarka te obožavam šminku. Uvod u svaki beauty blog ikad, how unusual. Iako se u mome ormaru krije garderoba samo crne,sive i bijele boje to nije slučaj i sa šminkom. Volim eksperimentirati sa bojama. Svaki dan se šminkam jer se bez šminke osjećam golo. :D  hahah
Ovisnica sam o bronzeru i shimmeru. Također ne mogu zamisliti dan bez popunjenih obrva.

Na ovome blogu možete očekivati uglavnom make up lookove te tutoriale.
No tu ću vam pokazati i svoje ulove iz šopinga, sličice sa putovanja i outfite.
Mislim da sam vam dovoljno natipkala o sebi. Detaljnije ćete me upoznati kroz postove koji slijede hihi :P






Na ovoj slici možete vidjeti moj dnevni look kakvog najčešće nosim na faks [zanemarite ručnik na glavi hihi]. Malo pudera, bronzera,popunjene obrve, bijelo shimmer sjenilo, mat tamno smeđe sjenilo u pregibu oka te ispod kapka te tuš i debeliiii sloj maskare :D
Na usne sam kasnije stavila omiljeni nude ruž (wet'n'wild: Just Peachy).

To bi bilo to za prvi post. Čitamo se uskoro. Do tada, pratimo se na instagramu: @tinatroha. Pusa, T!

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)