✨ Anti Haul #1 ✨

srpnja 13, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila jedan totalno drugačiji post. Riječ je o serijalu naziva 'anti haul' u kojemu ću vam pisati koje to proizvode ne namjeravam kupiti i obrazložit ću zašto, naravno. Ideju sam dobila od odlične youtuberice Kiki Chanel, a njen Anti Haul možete pogledati ovdje : klik.

Maybelline Fit Me Matte + Poreless puder 
 Izvor slike : feel22

Prvi proizvod na mojoj ANTI HAUL listi je Maybelline Fit Me! matte + poreless tekući puder. Priznajem, skoro sam ga kupila kada je tek došao u naše drogerije. Razlog je bio to što je ovo bio jedan od onih proizvoda o kojima SVI pričaju. Svaki dan sam vidjela barem dvije objave o famoznom Fit Me puderu. No, kako to već i inače biva - tresla se brda, rodio se miš. Postoji nekoliko razloga zašto ne mislim kupiti ovaj proizvod :

  • LOŠ IZBOR NIJANSI Swatchajući ovaj proizvod primijetila sam kako dolazi u veoma čudnom rasponu nijansi ; 110 je jako svijetla (idealna za blijedu kožu), a 115 je dosta tamnija od 110 (za nekoliko nijansi). Što se tiče preostalih nijansi (120,130, 220, 230) one su jako tamne. Upravo zbog ovakvog raspona nijansi većina će osoba morati kupiti dvije nijanse te miješanjem doći do savršene. Meni je npr 115 preblijeda, a 120 pretamna. Također mi nije jasno čemu to forsiranje tamnijih nijansi ?!  Mislim da bi za naše tržište bilo bolje da ima što više svjetlijih nijansi! Meh. To je tema za rant o našim drogerijama. Mislim da će uskoro i takav post.
  • PONAŠANJE NA KOŽI Nakon prvih pozitivnih dojmova, pojavljuje se sve više negativnih recenzija o ovom puderu. Ovaj puder obećava kontroliranje lučenja sebuma te efekt suženih pora, no nakon što sam pročitala recenziju Tene s Beauty Wonderlust bloga ne bih se baš složila. Recenziju možete pročitati ovdje KLIK gdje možete vidjeti slike kako puder izgleda na licu nakon nekoliko sati nošenja! 
Mislim da u tom cjenovnom rangu (60kn) postoje mnogo bolji drogerijski puderi (npr. catrice HD liquid coverage) pa ovog neću kupiti.

NYX Lingerie tekući ruževi
 Izvor slike : Beauty with Emily Fox

Na instagramu je jedno vrijeme trajala prava ludnica vezana uz NYX Lingerie ruževe. Naravno, pokleknula sam i sa diviane naručila nijansu 'Teddy'. Sjećam se da su tada svi furali smeđe tekuće ruževe - Kylie Jenner inspired. However, nisam baš zadovoljna samom teksturom ruža. Nijansa 'Teddy' baš i nije pigmentirana, treba nanijeti barem dva sloja kako bi dobila donekle željenu nijansu. Također, jako brzo nestaje sa usana.Nisam primijetila da mi isušuje usne te je jako ugodan za nošenje. No, očekivala sam puno više.  Cijena mu je 58,90 KN te mislim da su Golden Rose daleko, ali daleeeeeeko bolji od Lingerie ruževa. 




Eto, to bi bila prva dva proizvoda koja neću (više) kupiti. Jel vam se sviđa ovakav tip posta?
Jeste za da Anti Haul uđe u redovnu postavu ? 

Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Svaki Vaš komentar puno mi znači! :)