Halloween 2016

13:49:00


 Kao što sam vam i najavila na mojoj facebook stranici, danas vam predstavljam moje Halloween ideje za ovu godinu. Svaki look je dosta jednostavan za rekreirati te se nadam da će neki od njih ispirirati i vas.  Nisam htjela raditi neke klasične lookove, htjela sam vam pokazati i nešto drugo osim stalno prisutnih kostura, klaunova i vampira. 

  • SRNA
Prvi look koji ću vam pokazati je inspiriran srnom. Ovo je jako jednostavna, a preslatka maska.
Ako i vi želite isprobati ovaj look trebati će vam puno smeđeg sjenila, dobar i precizan tuš, bijela olovka te crno i bijelo sjenilo. 
Prvo sam nanjela  i<3makeup puder "I am Flawless" te sam sredila obrve MUR paletom za tamnije obrve. Nakon toga krenula sam sa sjenčanjem lica. 'Iskonturirala' sam nos wet'n'wild stickom te sam liniju povukla sve do početka obrva. Sa crnim sjenilom iz Coastal Scents 88 palete sam nacrtala nosić, povukla crnu liniju do usna te stavila crno sjenilo samo na gornju usnu.
Na oči sam stavila mnogo bijelog sjenila te napravila dramatični cut crease. Nisam htjela blendati sjenilo, više mi se sviđa ovako. Smeđe sjenilo poslužilo mi je i kao bronzer. Stavila sam ga na jagodičnu kost te na čelo.  Na kraju sam još nacrtala bijele točkice sa wet'n'wild bijelom olovkom, stavila tuš i puno maskare.

 


  • HARLEY QUINN [Suicide Squad]
Najpopularniji Halloween look na instagramu je svakako Harley Quinn inspo :D.
Sve što vam treba za rekreirati ovu šminku jest plavo i crveno sjenilo, crni tuš ,crveni ruž i jako svjetao puder. Mislim da je ovaj look odličan za curke koje nisu vješte sa šminkom ili se inaće ne šminkaju. Ne morate se mučiti sa blendanjem sjenila, čak je i poželjno da bude messy :)
Kao puder i paletu za obrve koristila sam ponovo 'I am Flawless' te MUR paletu za tamnije obrve.
Na desno oko sam nanjela crveno sjenilo iz Costal Scents 88 palete, a na lijevo tamnoplavo sjenilo.
Prstima sam prenjela malo sjenila i na obraze kako bi dobili taj razmazani efekt.
Stavila sam essence liquid ink tuš te 2000 calorie maskaru. Na usnama je essence crvena olovka te xxxl shine sjajilo.Što se tiće njenih tetovaža, uspjela sam iskopirati samo srce. Nisam baš najspretnija pri tome hahah
Ako ste odlučili biti Harley Quinn za Noć vještica svakako zavežite kosu u dva repića, pofarbajte jednog u plavo a drugog u crveno. Obucite mrežaste rastrgane čarape, kratke hlačice i kao rekvizit uzmite bejzbol palicu. ;)


  • CUTE HALF PUMPKIN
I zadnja Helloween ideja je ova slatka polu bundeva. Na desnom oku sam napravila narančasto-crni smokey eyes, a ostatak face je bundeva jel. Koristila sam Golden rose crnu olovku, essence rock'n'doll tuš za oči [koristila sam ga samo da ga potrošim jer je katastrofa], narančasto sjenilo iz wet'n'wild palete Art in the Streets, crni essence ruž te crno sjenilo iz MUR Give them Nightmares palete. Look je jako jednostavan za napraviti i jako mi se sviđa rezultat.


Eto, to su moje Halloween ideje za 2016 godinu. U što sam se ja to na kraju zamaskirala moći ćete vidjeti u ponedjeljak na mom instagramu. <3 Ponavljam, ovo su jako jednostavni lookovi te treba svega 10ak minuta za napraviti ih. Nadam se da su vas inspirirali. U što ćete se vi ove godine maskirati? 
-xoxo, Tina-

Image result for halloween saying

You Might Also Like

4 komentari